Aktualizováno 1. 9. 2020 15:20 hod.
Vodafonu se podařilo opětovně zprovoznit funkci zpětného zhlédnutí u jeho kabelové TV. Pokud byste na svém set-top boxu zaznamenali potíže, doporučuje jej odpojit a nechat nejméně 30 sekund bez přístupu k elektřině, pak znovu zapojit.
✅Zpětné zhlédnutí je opět plně funkční. Pokud byste na svém set-top boxu zaznamenali potíže, odpojte ho nejméně na 30 sekund od elektřiny a znovu ho zapojte, pak bude vše v pořádku.
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) September 1, 2020
Původní zpráva z 1. 9. 2020 09:00 hod.
Vodafone se před pár minutami na sociálních sítích podělil o informaci související s výpadkem služeb. Nejedná se o tak zásadní problém, jako byl květnový výpadek mobilní sítě, za který se následně operátor omluvil tím, že následující den nepočítal spotřebu mobilních dat. Nicméně i potíže se zpětným zhlédnutím u kabelové TV zákazníkům pravděpodobně nevykouzlí úsměv na tváři. Problém se týká jen zákazníků s kabelovou televizí bývalého UPC, kteří mohli potíže zaznamenat už včera večer.
⚠📺 V tuto chvíli máme potíže se zpětným zhlédnutím u kabelové TV (bývalé UPC). Omlouváme se, pokud vám to pokazilo sledování TV. Jakmile budeme mít informace o opravě, opět dáme vědět.
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) September 1, 2020
Operátor pracuje na vyřešení problému, zákazníkům se omlouvá a dodává, že o vyřešení problému bude informovat.