Vodafone opět zprovoznil zpětné zhlédnutí u jeho kabelové TV

aktualizováno
Vodafone opět zprovoznil zpětné zhlédnutí u jeho kabelové TV
Fotografie: vodafone.cz
  • Od včerejšího večera se operátor potýkal s problémy u funkce zpětného zhlédnutí na kabelové TV
  • Nyní je problém již vyřešen

Aktualizováno 1. 9. 2020 15:20 hod.

Vodafonu se podařilo opětovně zprovoznit funkci zpětného zhlédnutí u jeho kabelové TV. Pokud byste na svém set-top boxu zaznamenali potíže, doporučuje jej odpojit a nechat nejméně 30 sekund bez přístupu k elektřině, pak znovu zapojit.


Původní zpráva z 1. 9. 2020 09:00 hod.

Vodafone se před pár minutami na sociálních sítích podělil o informaci související s výpadkem služeb. Nejedná se o tak zásadní problém, jako byl květnový výpadek mobilní sítě, za který se následně operátor omluvil tím, že následující den nepočítal spotřebu mobilních dat. Nicméně i potíže se zpětným zhlédnutím u kabelové TV zákazníkům pravděpodobně nevykouzlí úsměv na tváři. Problém se týká jen zákazníků s kabelovou televizí bývalého UPC, kteří mohli potíže zaznamenat už včera večer.


Operátor pracuje na vyřešení problému, zákazníkům se omlouvá a dodává, že o vyřešení problému bude informovat.

Stáhnout Vodafone TV (CZ)

Google Play (zdarma) App Store (zdarma)

Diskuze ke článku
Mara Studna
Mara Studna
To bylo minulý měsíc to samé v podstatě,kdy vypadly kompletně všechny služby,dva dny to dávaly dohromady.
Petr Lenk
Petr Lenk
Prostě Vodafone, co dodat.
Pavel Zvoniček
Pavel Zvoniček
Já hlavně nechápu proč společnost Vodafone koupil UPC kabelovou televizi když ještě nemají sloučené vyúčtování dohromady do jednoho ani výměnu zařízení od společnosti UPC Česká republika tak nazvaný HD DVR Mediabox a ostatní zařízení do konce tohoto roku jsem zvědavej jak to chtějí zařídit sloučení vyúčtování nebo výměna zařízení Vodafone TV
Vladimír Havlák
Vladimír Havlák
Nejsmutnější na tom je, že prakticky není kam utéct. Minimální konkurence nahrává nekonečnému amatérismu.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze