Aktualizováno 28. 5. 2020 v 20:35 hod.
Operátor oznamuje, že síť již funguje korektně. Pokud by zákazníci měli stále problém, doporučuje Vodafone restartovat zařízení.
🆗 Služby se nám podařilo obnovit, pokud byste ještě zaznamenali nějaké potíže, doporučujeme restartovat zařízení. Ještě jednou se všem našim zákazníkům omlouváme.
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) May 28, 2020
Původní zpráva z 28. 5. 2020 v 18:00 hod.
Vodafone na sociálních sítích informoval o tom, že se jeho zákazníci mohou aktuálně potýkat s výpadky sítě. Ty se mají týkat hovorů, datových služeb i televize. Operátor uvádí, že usilovně pracuje na tom, aby potíže co nejrychleji odstranil. Časový rámec, kdy by mělo být vše v pořádku, však v současné chvíli neuvádí.
⚠️ Pokud byste potřebovali volat tísňovou linku a nemohli jste teď vytočit hovor, vyndejte z telefonu SIM kartu a volejte číslo 112. Na toto číslo se dovoláte i bez SIM karty, stačí, když jste v dosahu alespoň jedné mobilní sítě.
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) May 28, 2020
Zároveň dodává, že pokud byste potřebovali volat tísňovou linku a nemohli jste vytočit hovor, vyndejte z telefonu SIM kartu a volejte číslo 112. Na toto číslo se totiž dovoláte i bez SIM karty, stačí, když jste v dosahu alespoň jedné mobilní sítě.