Nové Centrum péče je založeno na algoritmu, který dokáže rozpoznat nejčastěji vyhledávané otázky a nabídne je uživateli jako první. Otázky a odpovědi vzešly z kombinované analýzy několika současných webových sekcí péče o zákazníky i zákaznických linek.
“Díky Centru péče naleznou naši zákazníci všechny relevantní informace o našich produktech a službách online a na jednom místě,” říká Alistair Beak, ředitel online péče o zákazníky Vodafonu a dodává: “Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy připravili naši zaměstnanci, kteří jsou se zákazníky v každodenním kontaktu. Na této nové službě je skvělé to, že neustále vybízí zákazníky k tomu, aby nám poskytovali zpětnou vazbu, díky které se bude služba dál zlepšovat.”
Nové Centrum péče Vodafonu naleznou zákazníci na stránkách http://pece.vodafone.cz/ a taktéž ve všech sekcích věnovaných jednotlivým službám Vodafonu. Otázky z Centra péče jsou vždy přímo svázány s tématem jednotlivých sekcí webu Vodafonu a systém proto uživateli vždy nabídne relevantní sadu informací, která se týká služby, či produktu, o který má zájem.
Seznam stávajících kanálů Vodafone péče o zákazníky:
• Internetová samoobsluha
• Hlasová samoobsluha
• Mobilní samoobsluha
• SMS samoobsluha
• Vodafone prodejny
• Vodafone pojízdné prodejny
• www.vodafone.cz – sekce Ptejte se
• www.techforum.cz
Centrum péče sjednocuje více než 600 otázek a odpovědí, které byly v minulosti k nalezení na vícero specializovaných stránkách Vodafonu věnovaných jednotlivým službám, či technickým informacím. Okruh otázek v Centru péče se bude neustále rozrůstat.
zdroj: TZ Vodafone
chtěla bych se zeptat, kdy budete v Třebíči (na náměstí) s pojizdnou prodejnou (autobusem), nemůžu to na žádných stránkách najít.
Předem děkuji za vaši odpověď
s pozdravem Navrkalová.
Děkuji za Vaši odpověď a přeji pěkný den Rösselová Dagmar.
Děkuji.S pozdravem Němcová Věra