Vodafone OneNet: přelomové řešení pro velké firmy

Vodafone na dnešní tiskové konferenci představil první jednotné řešení pro firemní komunikaci v ČR. V rámci služby OneNet dochází k propojení pevných, mobilních a datových komunikačních služeb do jedné vnitrofiremní sítě s neomezeným voláním.

Vodafone OneNet je prvním konvergovaným řešením firemní komunikace v ČR, které firmám přinese komplexní telekomunikační služby ve formě jedné nabídky od jednoho poskytovatele a v rámci jedné sítě. Vodafone touto nabídkou oslovuje vůbec poprvé segment velkých firemních zákazníků. Vodafone OneNet nabízí propojení pevných, mobilních a datových komunikačních služeb do jedné vnitrofiremní sítě, neomezené volání v rámci této sítě a kompletní telekomunikační služby spojené s jedinou smlouvou, fakturou, a servisem. Ceny i řešení služeb v rámci nabídky Vodafone OneNet jsou šité na míru individuálním potřebám jednotlivých zákazníků. Na poskytování pevných linek spolupracuje Vodafone se společností Radiokomunikace a.s. a s dalšími partnery. Jednotlivé služby a funkcionality nabídky Vodafone OneNet budou spouštěny postupně od září 2007.

Firemní zákazníci chtějí komplexní telekomunikační služby v rámci jedné nabídky a od jednoho poskytovatele a proto jsme pro ně připravili Vodafone OneNet“ říká Grahame Maher, generální ředitel Vodafonu ČR a dodává: „Vodafone OneNet osloví firmy kompletní nabídkou a atraktivní cenovou politikou, podobně jako v začátcích Oskara. Na rozdíl od Oskara však dnes Vodafone vstupuje do zcela nového tržního segmentu velkých firemních zákazníků.“

Hlasové služby Vodafone OneNet

  • pevné, mobilní i IP telefony jsou spojeny do jedné vnitrofiremní sítě
  • neomezené volání v rámci vnitrofiremní sítě
  • jednotliví uživatelé budou mít jednu identitu pro pevnou, mobilní i IP linku (jednu hlasovou schránku, kontakty, seznam hovorů…)
  • náklady za mobilní, pevné i IP telefony individuálního zákazníka budou na jediné přehledné faktuře
  • virtuální ústředna umožní jednoduchou správu všech linek v síti a on-line přehled o využívání komunikačních služeb
  • účtování po vteřinách po první minutě
  • kombinace pevné IP přenosové síťě a mobilní GSM sítě

Datové služby Vodafone OneNet

  • pevné a mobilní připojení k internetu
  • jednotlivé firemní pobočky lze propojit do privátní datové sítě
  • neomezený přenos dat v rámci privátní datové sítě
  • datové služby jsou dostupné pro celou ČR (dle technických možností lokality)
  • možnost hostování i housingu firemních serverů
  • kombinace pevné IP přenosové síťě a mobilní GPRS/EDGE sítě
  • Dohoda o garantované úrovni kvality datových služeb SLA
  • IP přenosová síť využívá technologie nabízené společností Radiokomunikace a.s. (okruhy DSL s garantovanou kvalitou)

Doplňkové služby Vodafone OneNet

  • kompletní dodání veškerého hardwaru, softwaru a telefonů
  • jednotná instalace, údržba a servis
  • jedna smlouva, faktura a číslo na non-stop zákaznickou podporu
  • individuální konzultant

Přínosy Vodafone OneNet pro zákazníky

    Jedna síť
  • Propojení všech pevných, mobilních i IP telefonů do jedné sítě
  • Jedna virtuální ústředna pro všechny firemní pobočky a uživatele
  • Jednoduše
  • Jeden poskytovatel pro všechny telekomunikační služby
  • Jedna hlasová schránka pro všechny telefony individuálního uživatele
  • S úsporou
  • Snížení nákladů díky neomezenému vnitrofiremnímu volání
  • on-line kontrola provozu a nákladů telekomunikačních služeb

Vodafone OneNet: přelomové řešení pro velké firmy

Tarify Vodafone OneNet

Se zvoleným tarifem získá zákazník měsíční kredit na úrovni celé společnosti, který bude čerpat při volání mimo firmu po celé ČR a při odeslání SMS (Vnitrofiremní volání kredit nečerpá)

Vodafone OneNet: přelomové řešení pro velké firmy

Uživatelské poplatky

S přístupem ke službám Vodafone OneNet jsou spojené následující měsíční poplatky závislé na typu uživatele.

Vodafone OneNet: přelomové řešení pro velké firmy

  • neomezené vnitrofiremní volání není zvlášť zpoplatněno
  • nevyčerpané části paušálu se převádějí do dalšího zúčtovacího období
  • olání do Hlasové schránky není zpoplatněno

Cena za připojení k datovým a hlasovým službám a internetu v rámci nabídky Vodafone OneNet je stanovena na individuální bázi, a to na základě specifických potřeb zákazníka a technických parametrů v jeho lokalitě.

Firemní zákazníci mohou získat informace o nabídce Vodafone OneNet na www.vodafone.cz/korporatni nebo přes e-mail VIP.prodej@vodafone.cz

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze