Vodafone má nový tarif pro studenty i podnikatele

Vodafone v posledních týdnech úspěšně převedl téměř 1,5 milionu zákazníků na nové systémy péče o zákazníky. Všichni tito zákazníci a noví zákazníci Vodafonu s tarifem, si budou moci aktivovat novou nabídku pro studenty, v rámci níž bude možné posílat SMS za 50 haléřů, nebo volání v rámci skupiny deseti čísel s názvem Vlastní síť.

Vodafone: co přinese nový český operátor?

“Na nové systémy jsme úspěšně převedli téměr milion a půl čísel našich zákazníků. Proto jsme se rozhodli představit nové služby, které tento systém zákazníkům nabízí. Mezi nejzajímavější patří výhodné datové, hlasové a SMS služby pro studenty od 15 do 26 let,” říká Martin Horčička, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci tohoto projektu.

Služby Vodafonu nabízené v novém zákaznickém systému

Student na míru:

  • nabízí zvýhodněné volání, SMS a data pro studenty ve věku 15 až 26 let
  • 50 volných minut za 150 Kč vč. DPH
  • 200 SMS za 100 Kč vč. DPH, tzn. 1 SMS za 0,50 Kč vč. DPH
  • Tarif Internet v mobilu na měsíc se slevou 50 %, tj. za 89 Kč vč. DPH
  • Platí vždy jeden rok od čestného prohlášení zákazníka o tom, že je studentem

Jednotlivé balíčky ze Studentské nabídky lze libovolně kombinovat, nebo aktivovat individuálně.

Vlastní síť:

  • nabízí neomezené volání a SMS v rámci skupiny až deseti čísel
  • za měsíční poplatek 240 Kč vč. DPH za každé číslo ve skupině
  • cena za volání na čísla ve skupině - 0 Kč
  • cena SMS na čísla ve skupině - 0 Kč

Vlastní síť neomezeně:

  • nabízí neomezené volání a SMS v rámci skupiny až deseti čísel
  • za měsíční poplatek 240 Kč vč. DPH za každé číslo ve skupině
  • cena za volání na čísla ve skupině - 0 Kč
  • cena SMS na čísla ve skupině - 0 Kč

Výše vyjmenované služby mohou využít všichni zákazníci, kteří již obrželi SMS o tom, že byli úspěšně převedeni na nový systém zákaznické péče, nebo zakoupili novou SIM od Vodafonu. Všechny tyto služby budou od 1.2.2011 představeny také i na webu Vodafonu na adrese www.vodafone.cz. U služeb, které se převodem na nový systém zákaznické péče mění, naleznou zákazníci vždy jejich podobu před změnou a po změně a sami si budou moci zkontrolovat, zda jejich číslo již bylo převedeno, nebo kdy se jich změna začne týkat.

Zdroj: TZ Vodafone

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze