„Těší nás, že zájem o Kaktus roste, začátkem srpna jsme aktivovali zákazníka s číslem 50 000. Velmi populární jsou mezi fanoušky naše dobíjecí akce, kdy za dobití přidáváme zákazníkům jednou tolik kreditu,“ říká Michal Podlucký, ředitel značky Kaktus.
Zákazníci Kaktusu se mohou spolehnout na zákaznickou podporu prostřednictvím sociální sítě Facebook. Virtuál Kaktus hodlá do budoucna přinášet různá vylepšení. Inspiraci hledá především u 19 000 fanoušků, kteří si na Facebooku píší o různé vychytávky – v nejbližší době tak Kaktus zavede např. automatickou obnovu balíčků s levnějšími minutami, textovkami a megabajty. Na základě podnětů od uživatelů smartphonů a tabletů byla také připravena mobilní verze webových stránek.
Cena za minutu hovoru je u Kaktusu v balíčku od 1,50 Kč, v základním tarifu pak minuta stojí 2,50 Kč. Velká většina zákazníků využívá Facebook, který se nezapočítává do spotřebovaných dat. Aplikaci Kaktus využívá 10 134 zákazníků.
Zdroje: Tisková zpráva