Toyota se přitom neomezí pouze na mapové podklady a navigaci, ale využije ve svých vozech i miliony hodnocení, recenzí a obrázků, které do HERE přidávají sami uživatelé. Nová generace systému Touch & Go by se měla objevit na trhu na počátku roku 2014 a zpočátku bude k dispozici pouze v Evropě, Rusku a na Středním Východě.
Japonská automobilka není nicméně prvním výrobcem, se kterým Nokia v poslední době uzavřela spolupráci. Loni na konci září na pařížském autosalonu Nokia ohlásila spolupráci hned se sedmi klíčovými hráči na automobilovém trhu. Kromě automobilek BMW, Mercedes Benz, Volkswagen, Volvo a Hyundai se jedná o výrobce palubních systémů Pioneer a navigací Garmin. Sama Nokia se přitom chlubí, že čtyři z pěti současných vozů s vestavěnou navigací používají právě platformu HERE.
Projekt HERE představila Nokia loni v listopadu. Spojila v něm pod jednu značku své kvalitní mapové podklady, které získala v roce 2007 koupí mapové společnosti Navteq, s dalšími technologiemi spojenými s navigováním a dalšími geolokalizačními službami nejen na internetu, ale i ve svých mobilních telefonech. Cílem Nokie je dostat svůj HERE i na další platformy a na co nejširší škálu zařízení.
Nokia uvádí, že její mapy jsou použity 100 milionkrát každý den v široké škále zařízení, službách a aplikacích po celém světě. Kromě Bing Maps a Microsoft Windows Phone je nalezneme například na Facebooku, Grouponu, v tabletu Amazon Kindle Fire nebo ve službách Oracle a jeho zákazníků. Naposledy k nim přibyl největší evropský portál v němčině o počasí wetter.com.
Zdroje: conversations.nokia.com