V tuto chvíli Turbo Internet pokrývá již téměř 78 % populace České republiky (44 % území). Současně s pokrytím dalších lokalit LTE na frekvenci 900 MHz Vodafone rozjíždí od 24. 2. 2014 novou reklamní kampaň k podpoře Turbo Internetu.
K 24. únoru 2014 budou moci Turbo Internet (3G + LTE 900 MHz) využívat obyvatelé celkem 2 423 obcí, z toho 1 876 obcí pokrývá LTE na frekvenci 900 MHz. Vodafone počítá pouze obce, které jsou Turbo Internetem pokryty minimálně z 80 %.
Povědomí o rychlém internetu se Vodafone rozhodla podpořit také mediální kampaní. Jejím posláním je ukázat lidem, že Vodafone postupně pokrývá rychlým Turbo Internetem téměř každý kout České republiky. Kampaň se odehrává v reálné obci – v Ratměřicích. Hlavními hrdinkami jsou dámy, které internet inspiruje k mnoha novým činnostem. Díky tomu je jejich život na venkově pestřejší. V kampani vystupují i skuteční obyvatelé Ratměřic – například místní starosta Viktor Liška a farmář Christopher Robertson, který mimo jiné v Praze úspěšně provozuje dva obchody. Obyvatelé Ratměřic vytvořili komparz v hlavních spotech. V obci Vodafone plánuje v budoucnu realizovat i další aktivity na podporu Turbo Internetu.
Zdroj: TZ Vodafone