„Když jsme kampaň spouštěli, věřili jsme, že bude funkční a oslovíme jí nové zákazníky, ale její efekt výrazně předčil naše očekávání,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „Vyplatilo se oslovit veřejnost jazykem, kterému rozumí a s jasně definovanou konkurenční výhodou, kterou je dvojnásobný kredit spolu s voláním a SMS zdarma v rámci Tesco Mobile.“
Po velmi úspěšném rebrandingu a kampani přichází operátor s jejím rozšířením, které má interní název „Zářivá nabídka“. Je postaveno na jednoduchém sdělení a vizuálně atraktivním pojetí. „Kampaň proběhne především v prodejnách Tesco a doplňkově v on-line médiích,“ doplňuje Branko Gugleta. „Při té příležitosti spouštíme nové webové stránky, které doznaly zjednodušení a svým atraktivním pojetím vybočují ze standardu webových stránek jiných mobilních operátorů. Všemi těmito změnami chceme ukázat, že virtuální operátor není méněcenná náhrada standardních operátorů, ale jejich rovnocennou konkurencí.“
Paralelně Tesco Mobile chystá také mikro-kampaň na sociálních sítích s virálním potenciálem, kterou chce přitáhnout mladou generaci a podpořit svou image poskytovatele komunikačních služeb, který je a dokáže být hravý a vedle standardních mobilních služeb svým zákazníkům nabízí i něco víc. Podrobnosti bychom se měli dozvědět již brzy.
Zdroj: TZ Tesco Mobile
:o(