T-Mobile oznámil, že jako první z českých operátorů představuje vlastní umělou inteligenci pro širokou veřejnost. Novinka s názvem Magenta AI je od dnešního dne dostupná zdarma v nejnovější verzi aplikace Můj T-Mobile. Jde přitom o plnohodnotného asistenta s technologiemi umělé inteligence, který usnadní každodenní život – od vyhledávání informací přes doporučení na výlety až po pomoc s nastavením služeb.
„Poprvé vstupujeme s AI i do širokého segmentu koncových zákazníků, kteří si dosud mohli vyhledávač Perplexity Pro vyzkoušet v rámci našeho zákaznického programu Magenta Moments. Propojujeme náš svět a zpřístupňujeme její výhody na dosah ruky doslova každému, na pár kliknutí,“ říká Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky T-Mobile, a dodává: „Budujeme svět digitálního optimismu. Magenta AI budeme ve spolupráci s atraktivními partnery postupně rozvíjet. Chceme vylepšovat zákaznickou zkušenost tak, aby tato inovace byla prospěšná všem.”











Základem Magenta AI je technologie pokročilého vyhledávače Perplexity, kterou T-Mobile využívá ve spolupráci s partnery. Uživatelé díky tomu získávají odpovědi na běžné dotazy i přístup ke konkrétní podpoře v aplikaci. Chytrý směrovací systém zákazníky dovede buď k T-Botovi, na konkrétní místo v aplikaci, nebo přímo na chat s živým asistentem.
Magenta AI zatím běží v pilotním režimu, ale její dostupnost přímo v hlavní nabídce aplikace ukazuje, že T-Mobile s technologiemi umělé inteligence do budoucna počítá ve velkém. Nové verze aplikace navíc přinesou lepší přístupnost i pro uživatele s hendikepem, v souladu s evropským nařízením o digitální přístupnosti.

