T-Mobile oznámil, jak si vedl ve třetím čtvrtletí roku 2024. Dozvěděli jsme se například, že mu mírně vzrostl počet zákazníků (+ 0,2 %) na 6,5 milionů. Vývoj ve třetím čtvrtletí letošního roku nepřekvapivě také potvrdil trend stále stoupající spotřeby dat (meziročně + 28 %), stejně jako rostoucí počet zákazníků Magenta TV o 6,9 % na 279 tisíc.
Naopak počet uživatelů předplacených karet klesl o 7 %, stejně jako firma hlásí nižší tržby, meziročně klesly o 1,8 %, což ovšem stále stačí na ziskovost s růstem 10 %.
„Třetí kvartál roku 2024 prokázal, že T-Mobile je stabilním a spolehlivým partnerem nejen v čase letních hudebních a cestovatelských zážitků či sportovních aktivit, ale i v těžkých a krizových chvílích, jako byly letošní povodně. Zároveň se aktivněji zapojujeme do dění v zemi a nebojíme se otevírat ožehavá témata např. v oblasti hatespeech,“ shrnula třetí čtvrtletí Melinda Szabó, generální ředitelka T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, a doplnila: „Z pohledu investic a výstavby nám třetí kvartál znovu výrazně připomenul potřebu digitalizace, a to i ve státním sektoru, například v souvislosti se stavebním řízením.“
Meziroční souhrn za Q3/2024:
- Celkový počet zákazníků meziročně velmi mírně stoupl o 0,2 %, na 6,512 milionu
- Počet uživatelů předplacených karet klesl o 7,1 % na 1,744 milionu
- Počet diváků MAGENTA TV vzrostl o 6,9 % na 279 000
- Spotřeba dat v mobilní síti stoupla meziročně o 28,4 %
- Meziročně tržby mírně klesly (YTD) o 1,8 % na 22,98 miliard korun
- EBITDA (AL) rostla o 10,4 % na 9,3 miliardy korun