„Víme, že lokalizace má obrovský vliv na zkušenosti s používáním Spotify. Jsme přesvědčeni, že lokalizované služby a naše partnerství s O2 umožní českým posluchačům ještě snáz poslouchat oblíbenou hudbu. V Spotify věříme, že díky neustálému zlepšování je naše hudební aplikace nejlepší na trhu,“ říká Chris Bevington, ředitel pro globální partnerství ve Spotify. Rollout české verze proběhne postupně v průběhu následujících týdnů.
O2 zákazníkům ušetří měsíčně v průměru 539 MB dat, což znamená asi 250 písniček. Data ze Spotify se u O2 totiž neúčtují, alespoň prozatím. Více než 60 % zákazníků O2 využívá Spotify alespoň jeden den v týdnu. Co se rozdělení podle pohlaví týče, ve všech věkových skupinách jsou o něco více zastoupeni muži. Přitom nejčastěji si aplikaci nainstalovali lidé ve věku 18 až 25 let (více než 21 % u mužů a 16 % žen). Počet posluchačů podle operačního systému víceméně kopíruje rozdělení telefonů v naší síti. Cca 60 % patří Androidu, okolo 35 % jsou uživatelé s operačním systémem iOS. Zbytek si rozdělili uživatelé Windows Phone a Blackberry.
Stáhnout Spotify
Zdroje: Tisková zpráva