Sony Ericsson Xperia Play nakonec bez Androidu 4.0

6
  • Potvrdit pozici elektrické vlajkové lodě má podstatně prodloužený dojezd
  • Nebudou chybět ani nové technologie
  • Novinka se představí už letos, k zákazníkům dorazí napřesrok

Pětimístné SUV vyšší střední třídy se od září letošního roku, kdy se oficiálně představí, bude podle electrichasgoneaudi.net jmenovat Audi Q8 e-tron, což logicky zapadne do stávající označovací logiky již existujících i ohlášených elektrických SUV. V hierarchii se zařadí nad chystané Audi Q6 e-tron, které dostane 800V platformu PPE. Větší Q8 e-tron zůstane u stávajícího základu MLB a nezmění se stávající jmenovité napětí 396 V, stejně jako podpora až tří elektromotorů. Jenže baterie budou nové. První pro model Q8 e-tron 55 bude vycházet ze stávající s brutto kapacitou 95 kWh, jenže díky zmenšení bufferu nabídne místo stávajících 86,5 nově 89 kWh. Dojezd by měl stoupnout ze stávajících až 452 na zhruba 500 km.

Novinkou bude druhá, větší baterie pro Q8 e-tron 65 (náhrada stávajícího e-tronu S). Ta bude pracovat se stejným napětím, zachová tedy počet článků. Avšak ty budou větší a nabídnou kapacitu 67 místo současných 60 Ah. Výsledkem bude celková kapacita 105,6 kWh, z toho 99 kWh využitelných. Avšak ta poslouží plně dynamickým zážitkům a dojezd bude kratší než u Q8 e-tron 55. Přesto cca 400–450 km znamená proti hodnotám 343–374 km u stávajícího e-tronu S slušný pokrok.

K dispozici budou nadále dvě karosářské verze, tedy kromě standardního SUV ještě sportovněji střižený Sportback. Samozřejmostí bude rozsáhlá individualizovatelnost zahrnující více než 50 odstínů laků, různá kola velikostí 19–22", různé optické sady, typy zrcátek a další doplňky. Podobná rozmanitost ovládne interiér, kde si bude možné vybrat mj. ze čtyř druhů sedadel, jimž samozřejmě nebude chybět příplatková masáž a ventilace. Mezi technologiemi se octnou nové jízdní asistenty, nové světlomety Digital Matrix Light a přepracované uživatelské rozhraní MMI s věším displejem. Novoty prý přinese i nabíjení, pravděpodobně se tedy dočkáme zvýšení nabíjecí rychlosti ze stávajících 150 kW, ovšem kvůli 400V architektuře zřejmě nejvýš někam k 200 kW.

Diskuze ke článku
Jirka
Co na to říct... Mám svůj poslední Sony Ericsson, už to přehánějí..
xsarahdi
JE TO KVÔLI NEKOMPATIBILITE VŠETKÝCH HIER s ICS !!!....bolo by vhodné to do článku zakomponovať...SONY vypustilo beta verziu ICS na Xperiu PLAY presne kvôli tomu ako to bude s hrami a ich kompatitibilitou na ICS .... a prišli nato, že nie každá hra a vývojár "zatiaľ" prepracovali hry na ICS takže radšej počkajú...ZA TOTO SONY NEMÔŽE

Viete si predstaviť, že máte nakúpených 50 hier a s toho polovica vám potom nepôjde???Koho budete viniť???
SONY sa presne tomuto chce vyhnúť...pokiaľ pôjde väčšina hier aj na ICS tak SONY ho uvolní a s radosťou...

http://www.xperiablog.net/2012/05/24/could-the-xperia-play-ics-update-be-under-threat/#more-7047
Dominik
Uživatel xsarahdi má úplnou pravdu, opravdu je to kvůli nekompatibilitě zejména u HD her. Ovšem na druhou stranu musím podotknout, že jsem majitelem Sony Xperia Arc S, a že jsem raději zůstal na GB, neboť je ICS od Sony pomalé. Obecně ICS vám telefo zpomalí, pokud nemáte 1 GB RAM a 2 - jádro. A Sony rozhodně nechválím z důvodů nedodržování termínů, ale uvědomte si, že i když Sony nevydá (zatím) ICS pro Play, stejně bude společností, která upgraduje nejvíce telefonů z minulého roku.

Takže moje rada: Pokud chcete mít použitelné ICS počkejte si na finální verzi CM9, zatím se zdá být nejrychlejší a nebo, jak jsem udělal já, zůstaňte na GB, offiko od sony a nebo vylepšenou z XDA, například pro Arc je Acronium, která je zatím naprosto nejlepší. Další variantou je pro mě CM7, které udělalo neskutečný pokrok a konečně má pořádný výkon, konkrétně CM7.2 RC2 (alespoň u Arcu). Už se dotahuje na výkon ve výše zmiňovaném Acroniu a věřím, že finální verze bude výkonostně naprostá bomba.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze