Gears POP!

Gears POP!

Známá série, známé figurky a známá hratelnost

Marcus Fenix a další známé postavy na vás již čekají v této netradiční kooperaci Microsoftu s humornými postavami POP! od Funko. Poskládejte tým a vyrazte do boje ve sběratelské strategii pro mobilní telefony.

Nakonec se ukázalo, že nejde o žádný vtip. Gears POP! je skutečnou hrou, a tak trochu nechtěnou odbočkou v populární sérii Gears of War. Fanoušci z toho extra nadšeni nebyli, ale to nás nyní zajímat nemusí.

Gears POP! – videorecenze

Gears POP! už jen podle názvu kombinuje dvě věci – populární sérii stříleček s humornými figurkami POP! od firmy Funko. A funguje to více než dobře. Jak se titul hraje, si nejlépe představíte, když si vzpomenete na velepopulární Clash Royale. Microsoft hraje na jistotu a využil osvědčený základ. Na obou stranách bojiště jsou tak základny a věže. A vy se samozřejmě snažíte zničit budovy protivníka. Když se vám to podaří, vyhráváte.

Tento povedený strategický systém, který si můžete zplna připomenout ve starší recenzi, je však ozvláštněn o několik unikátních prvků. Tím nejviditelnějším jsou překážky. Některé jednotky se umí krýt a postupně zabírat bojiště. Díky tomu můžete své bojovníky vykládat blíže nepříteli a získat výhodu překvapení. A ač je to strategie v zásadě jednoduchá, možnosti taktizování jsou široké.

Vše začíná s výběrem vašich jednotek. Každý bojovník je proti některým silný a jiným zase slabý. Každý má navíc unikátní schopnosti a chování. Tým se tedy snažíte doplnit tak, aby vše fungovalo dohromady. A tyto synergie pak samozřejmě musíte potvrdit během hraní tím, jak je budete na bojiště vykládat. Roli samozřejmě hraje i úroveň vojáků a platící hráči se mnohem rychleji dostanou do vyšších soutěžních pater.

I na nejvýkonnějších telefonech titul působí neostře a místy se může trhat, což je škoda a snad na tom autoři zapracují. Jednotky se často liší jen helmou a měl jsem problém rozlišovat, který voják dělá co. Obzvlášť u soupeře. Jinak mám pocit, že hra ani příliš agresivně neloudí skutečné peníze a pokud netoužíte po rychlém startu a hraní bez přestání, platit vlastně nemusíte.

Gears POP! možná není hrou, po které fanoušci série toužili, ale jde o solidní strategii, která si sice výrazně půjčuje u úspěšné konkurence, ale přináší vlastní nápady, zajímavou kombinaci značek a dokonce i více herních módů včetně kooperace. Ve výsledku ji tak musím doporučit.

Stáhnout Gears POP!

80%
  • humorná prezentace