Indický trh našince nemusí nijak zvlášť zajímat. Co do počtu lidí jde však o druhý největší stát na světě, a to je pro výrobce mobilních telefonů již zajímavý aspekt. Velmi se na indickém trhu daří čínským výrobcům mobilních telefonů, což dokazuje nejnovější zpráva agentury Canalys. Ta ukázala, že Xiaomi ovládá indický trh již 8. čtvrtletí v řadě. Jinými slovy uplynulé dva roky se řadí mezi nejprodávanější značky.
V předcházejícím čtvrtletí dýchal Xiaomi na záda Samsung, který držel stejný tržní podíl, ale prodal o něco méně telefonů. To se však ve 2. čtvrtletí roku 2019 změnilo. Xiaomi mezičtvrtletně mírně posílilo, Samsung naopak ztratil, přesto si udržel druhou příčku před dotírajícími čínskými výrobci Vivo, Oppo a Realme.
Aktuální statistika ukázala také další zajímavý trend. Nejsilnější značky takřka zcela zaplňují trh a ostatním nedávají možnost se významněji prosadit. Důkazem budiž fakt, že první pětice drží v součtu 88% tržní podíl. Zkraje roku 2019 to přitom bylo 80 % a před více než rokem držela první pětka podíl jen kolem 70 %.