Vánoční nadílka u O2 letos začne ve čtvrtek 1. listopadu. Operátor pro zákazníky, kteří si pořídí nový tarif, připravil bonus na mobilní telefony Samsung a Huawei i tablety a notebooky Lenovo. Díky bonusu mohou zákazníci získat tři modely telefonů za jedinou korunu.
„V rámci oblíbeného balíčku O2 Spolu, který kombinuje mobilní tarify s porcí dat, O2 TV a Internet na doma, lze slevy sčítat a získat tak bonus až 20 tisíc korun na nová zařízení,“ popisuje ředitelka mobilního segmentu v O2 Silvia Cieslarová.
Přehled všech modelů, na které lze bonus uplatnit, najdou zákazníci od 1. listopadu na webu www.o2.cz.
O2 Extra výhody přináší slevy všem zákazníkům
Pro všechny své stávající zákazníky připravilo O2 bonus až tři tisíce korun při pořízení mobilních telefonů Samsung a Huawei. „Slevu na nový mobil získají všichni naši zákazníci bez ohledu na to, jakou službu od O2 využívají – zda mobilní tarif, předplacenou kartu, Internet na doma nebo O2 TV. Všem zákazníkům totiž nabídneme v rámci věrnostního programu O2 Extra výhody slevu až tři tisíce korun jen za to, že jsou s námi,“ dodává Cieslarová.
Notebook za 495 korun k Internetu na doma a na cesty
Vánoční bonus O2 připravilo také pro zákazníky pevného internetu na doma. Kromě vyšších dostupných rychlostí pro 1,5 milionu domácností mohou nyní zákazníci, kteří si pořídí balíček pevného a mobilního internetu, získat notebook Lenovo IdeaPad S130 11 včetně modemu za 495 korun. „Tato kombinace zákazníkům přinese možnost využívat plnohodnotné připojení jak doma, tak na cestách, a k tomu kvalitní notebook se slevou více než 8 tisíc korun,“ vysvětluje ředitel marketingu fixních služeb O2 Martin Čejka.
Vánoce pro zákazníky předplacených karet
Vánoční slevu na nový telefon mohou v rámci O2 Extra výhod využít i zákazníci předplacených karet. Pro nové i stávající zákazníky předplacených služeb má O2 připravené také dvě výhody za jedno dobití na www.odmenazadobiti.cz.
Nabídku podpoří rozsáhlá mediální kampaň
Vánoční nabídku tradičně podpoří také rozsáhlá komunikační kampaň. Ta se objeví v tisku, onlinu, outdooru, na prodejnách a samozřejmě také v televizi, která reklamní spoty odvysílá poprvé 1. listopadu. V kampani se již tradičně objeví postava Chytré sítě.
Kreativní koncept má již tradičně na svědomí interní kreativní agentura Oliver. Scénáře spotu se ujali Ďuro Bartoš a Ondřej Klíma, režie Roman Valent a Matěj Šámal, kamery Jon Gaute Espevold a Jan Cabalka , o TV produkci se postarala Armada Films, o postprodukci R.U.R. Online části kampaně se ujal interní tým O2.