Původně vyšlo na tabletnet.cz, autor: Martin Straka
Jeho prozatím posledním počinem je opět srovnávací reklama s tabletem Apple iPad. Je to pokračování již nastoleného trendu, který si vzal za cíl takto oslovit zákazníky a ukázat jim, kdo je na trhu nejlepší.
plné USB bez redukcí - jedna z výhod propagovaná Microsoftem
TIP: Microsoft v nové reklamě vyzdvihuje Surface RT a porovnává ho s iPadem
Microsoft již u svého stěžejního výrobku Surface RT (Pro) snížil cenu, natočil několik reklam, ale stejně jsou prodeje velmi žalostné. Podle posledních výsledků dotykové tablety s Windows 8 mají jen 4 % tržního podílu. To vše chce Microsoft změnit reklamou a když už, tak rovnou srovnávací s etalonem třídy - iPadem.
TIP: IDC: Android zvýšil podíl na trhu s tablety o 163 %, Apple stále klesá a Windows paběrkují
Surface RT je stejně těžký jako iPad, navíc má však klávesnici a integrovaný stojánek, má větší úhlopříčku, plnou verzi kancelářského balíku Microsoft Office, plnohodnotný multitasking, nižší cenu a již zmiňovanou výhodu plného USB portu. Microsoft tak opravdu vyzdvihuje věci, ve kterých oproti iPadu dominuje. Problém Surface RT však může být samotný systém a nedostatek aplikací. To vše jsme shrnuli již v předešlém článku - Windows tabletům se stále nedaří, prodalo se jich jen 2,3 miliónů.
A co si myslíte vy? Kde dělá Microsoft chybu a proč se jeho nesporně zajímavým výrobkům stále nedaří?
Zdroj: Apple Insider