Patrně každý nejednou ve svém životě zažil nekonečně dlouhé čekání na spojení s operátorem, které provázela otravná hudební vložka, čas od času proložená „optimistickou“ hláškou, že již brzy budete jistě spojeni. Pokrok moderních technologií a především internetu však dává těmto situacím částečně sbohem. Již před lety vznikly internetové samoobsluhy a sociální sítě vše ještě urychlily. Ohrožení klasických infolinek tak již mohlo být na pořadu dne. Aktuálně k jejich omezení přistoupil operátor T-Mobile.
TIP! T-Mobile v březnu: nová generace LG z řady K, slevy i zdražení
Počínaje 3. dubnem 2017 budou infolinky pro tarifní zákazníky T-Mobile a předplacenkáře Twist dostupné v pracovní dny od 8 hodin do 21 hodin, respektive od 8 hodin do 18 hodin pro potřeby firemních zákazníků. V případě víkendů a svátků bude provozní doba od 8 hodin do 17 hodin. Naštěstí se infolinky neodmlčí zcela a závažné problémy budete moci telefonicky řešit klidně i kolem půlnoci. Typicky půjde o problémy s funkčností služeb, blokace SIM karty či administrace roamingu.
Důvod omezení je zvýšená popularita aplikace Můj T-Mobile a sociálních sítí. V rámci samoobsluhy můj T-Mobile registruje operátor 700 tisíc aktivních uživatelů, přičemž přímo aplikaci v telefonu používá 300 tisíc uživatelů. Významná skupina uživatelů pak pro řešení svých požadavků primárně využívá sociální sítě. T-Mobile se zákazníky komunikuje například na Facebooku, Twitteru, G+ a provozuje diskusní fórum. V roce 2016 počet podnětů v těchto kanálech měsíčně překračoval 100 000, přičemž průměrný čas první reakce ze strany operátora nepřekračuje 10 minut.
Zdroje: tisková zpráva