Richard Yu, generální ředitel divize telefonů společnosti Huawei, oznámil novou strategii pro Huawei a také značku Honor. Má jít o návaznost na cíle vytyčené v roce 2012, které společnost splnila. Šlo například o dokončení přechodu výroby telefonů pro jiné výrobce, v případě Huawei o opuštění prodeje telefonů s nízkými maržemi, výrobu vlastních procesorů či vývoj prostředí EMUI.

Nové cíle zahrnují již známou ambici, Huawei má stanout na vrcholu žebříčku největších světových výrobců mobilních telefonů. Směrem nahoru má mířit i značka Honor, ta se má dle Yu stabilně dostat na čtvrtou pozici v celosvětových prodejích. Obě značky společně pak mají úzce spolupracovat na vývoji nových technologií, v oblasti distribuce i maloobchodu.
Značka Honor upevnila svoji vedoucí pozici i navzdory poklesu, kterému čelil průmysl chytrých telefonů v roce 2018. Podle IDC zaznamenal globální trh chytrých telefonů v prvních třech čtvrtletích roku 2018 meziroční pokles o 3,1 %. Značka Honor na tuto skutečnost však reagovala 27,1% nárůstem objemu prodejů s tím, že meziroční nárůst přesáhl dokonce úctyhodných 170 %. Co se celosvětových prodejů online týče, umístila se značka Honor na druhém místě s 29,4% podílem.
Značky Huawei i Honor se aktivně zapojují do přechodu z 3G sítě na 4G a nyní i na 5G, přičemž Honor uvede svůj první model s podporou 5G sítě ještě v tomto roce.