Huawei otevřel v Shenzhenu první vlajkový obchod na 1 300 m²

4
Huawei otevřel v Shenzhenu první vlajkový obchod na 1 300 m²
  • Jde o první obchod značky Huawei s přímým prodejem
  • Připravován byl už od roku 2017 a rozkládá se na ploše 1 300 m²
  • O zákazníky se stará 120 konzultantů
  • Celý obchod pokrývá síť 5G

V srdci pulzujícího technologické parku MixC World v Shenzhenu otevřel Huawei svůj první vlajkový obchod s přímým prodejem. Místo se připravovalo již od roku 2017 a jeho celková rozloha dosahuje 1300 metrů čtverečních. Zákazníci si mohou vyzkoušet nejnovější a nejkomplexnější produkty společnosti Huawei, zažít nejrychlejší připojení 5G a zároveň relaxovat nebo se setkávat s přáteli.


Shenzhen je mezinárodní technologické a inovační centrum, věříme, že se vlajkový obchod Huawei stane novým propojovacím centrem mezi Huawei a zákazníky,“ sdělil Richard Yu, generální ředitel Huawei Consumer Business Group a dodal: „MixC World je úžasné místo, kde se móda, technologie a nekonvenční umění propojují a kde se náš vlajkový obchod stane obývacím pokojem sloužícím k setkávání spotřebitelů.

Neviditelné komunitní náměstí

Obchod je koncipovaný jako třípodlažní rodinná budova inspirovaná designem městských náměstí. Budova je převážně prosklená s vysokou propustností světla a zaoblenými rohy.

Obývací pokoj Huawei

Kromě relaxování a setkávání s přáteli jsou pro zákazníky připraveny bezplatné kurzy fotografování a videotvorby pořádané komunitou Huawei. Návštěvníci se také mohou zúčastnit sportovních a zdravotních aktivit nebo se setkat s místními umělci. Pro technické nadšence nebo vývojáře aplikací jsou k dispozici techničtí odborníci.

Obchod má 120 zkušených konzultantů, kteří se připojili k Huawei z různých oborů, jako je hotelnictví, letectví, umění atd. Mohou zákazníkům poskytnout vícejazyčné služby, včetně nákupu, údržby nebo školení.

Už to není maloobchod, je to komunitní prostor otevřený pro všechny. Spotřebitelé mohou přicházet a tvořit, učit se o nejpokročilejších technologiích a trendech,“ řekl Herman Zhu, CMO Huawei Consumer Business Group.

Chytřejší a ekologičtější budova

Obchod obsahuje nové technické inovace společnosti Huawei, díky nimž je budova inteligentnější a šetrnější k životnímu prostředí,“ řekl Richard Yu. 5G je zapnuto. Celý obchod je pokrytý 5G sítí a zákazníci se tak mohou super rychle připojit k internetu.

Aby se zákazníci cítili co nejlépe, je obchod vybaven inteligentním systémem kontroly prostředí založeným na technologii Hilink společnosti Huawei, který může automaticky upravovat jas, teplotu a vlhkost v místnostech. Díky tomu se budou všichni návštěvníci cítit skvěle v každé části budovy.

tisková zpráva
Diskuze ke článku
Řezňýk
Dobrý den, a Google Services máte? A mohla bych je vidět?
Emma
Nejste si jisti, kde na jednu noc najít ženu? Pak přijďte - http://lady4.fun

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze