Huawei otevřel své první zákaznické centrum v ČR. Byli jsme u toho

4
Huawei otevřel své první zákaznické centrum v ČR. Byli jsme u toho
Fotografie: Martin Fajmon, mobilenet.cz
  • Huawei otevřel včera 22. května své první zákaznické centrum v ČR na Národní Třídě v Praze
  • Můžete v něm nejen vyzkoušet řadu chytrých zařízení Huawei, ale také si je zakoupit, dát do servisu či si jen přijít pro radu
  • Ku příležitosti slavnostního otevření jsme měli také možnost pohovořit s výkonným ředitelem Huawei Technologies (Czech), který nám podstatu nového centra více přiblížil

Huawei se u nás již dlouhou dobu těší stále větší popularitě. Není tedy divu, že se chce dostat na náš trh i tou nejoficiálnější přímou cestou. Proto se včera 22. května otevřelo zcela první zákaznické centrum Huawei v ČR. Toto centrum spadá pod firemní strategii zlepšení zákaznických služeb, o což se Huawei snaží po celé Evropě. Nové centrum bylo otevřeno v prostorech obchodního centra Quadrio v Praze na Národní Třídě a bude otevřeno zákazníkům 7 dní v týdnu.

K prohlédnutí tu bude celé řada zařízení včetně vlajkové řady P10, chytrých hodinek, tabletů či různého příslušenství. To však samozřejmě není vše. Centrum bude nabízet také prodej všech těchto chytrých zařízení i s možností splátek a můžete sem donést své Huawei zařízení do servisu s možností zapůjčení náhradního modelu po dobu opravy, což se často nevidí. V rámci zákaznické podpory jsou vám k dispozici rovněž odborné konzultace, můžete si uzavřít pojištění zařízení nebo si lze dokonce nechat gravírovat váš smartphone.

My jsme u otevření prvního centra Huawei u nás samozřejmě nemohli chybět a dostali jsme rovněž možnost si rychle pohovořit s výkonným ředitelem Huawei Technologies (Czech). Tím je Radoslaw Kedzia, který otevření nového centra uvedl slovy: „Huawei se chce co nejvíce přiblížit koncovým zákazníkům a poskytnout jim ty nejkvalitnější služby, které jsou v našich silách. Obchodní centrum Quadrio na Národní třídě v Praze nám právě tuto možnost poskytuje. Vzhledem k tomu, že se jedná o vysoce navštěvované místo na stanici metra, nabízí výborný potenciál k tomu, abychom vyšli vstříc co největšímu počtu našich zákazníků.“

Na dotaz ohledně plánování centra odpověděl: „Nad oficiálním centrem v ČR se přemýšlelo již delší dobu, ale až v posledním roce a půl se začalo pracovat na samotné přípravě, která nyní vyvrcholila otevřením centra na Národní Třídě.“ Nové centrum se má stát jakýmsi prohlášením všem zákazníkům, že se mohou na Huawei spolehnout a přijít si kdykoli a s čímkoli pro radu. „Chceme svým zákazníkům poskytnout v dnešní digitální době také osobní přístup, který pokládáme za velmi důležitý a centrum na Národní Třídě je prvním velkým krokem,“ doplnil Kedzia.

Z našeho rozhovoru také vyplynulo, že se bude Huawei více snažit dostat všechny své modely a jejich varianty na český trh. Například dostupnost různých barevných variant vždy souvisela se zázemím výrobce v dané zemi. To má nyní ČR oficiálně přímo od Huawei a můžeme tedy postupně očekávat lepší podporu, byť ze dne na den to samozřejmě nebude.

Diskuze se stočila také k zákaznické podpoře, k čemuž se nám dostalo vyjádření, že se chce Huawei prostřednictvím nově otevřeného centra přiblížit zákazníkům a být tu pro ně. „Ať už jde o radu ohledně nastavení domovské obrazovky či konzultaci, kdy vás personál může provést celým prostředím. Huawei chce mít zkrátka prostory, kam můžete přijít osobně a vědět, že se výrobce vašeho telefonu o vše sám postará,“ upřesňuje Kedzia. Tento přístup se týká i převzetí zařízení do servisu, byť vlastní servis v plánu není a bude tak tuto službou poskytovat zprostředkovaně jiný český servis, který se Huawei rozhodne podporovat.

Huawei P10, P10 Plus a P10 Lite

Ke konci našeho krátkého rozhovoru jsme se zeptali také na v současnosti nejlépe prodávané modely Huawei, přičemž překvapení se nekonalo. „Jednoznačným favoritem je mezi lidmi řada P10, jež čítá model P10, P10 Plus a P10 Lite. Právě rodina telefonů Lite se v ČR dlouho době těší obrovskému zájmu a má velkou základnu fanoušků, avšak ani na řadu Mate či Nova rozhodně lidé nezapomínají,“ uvedl s úsměvem výkonný ředitel Huawei Technologies (Czech) Radoslaw Kedzia. Velmi vřelému přijetí se ovšem stále více těší také Honor, z čehož má mateřská společnost pochopitelně velkou radost.

Diskuze ke článku
Mike
Je pravdou, že zákaznický servis Huawei je na vysoké úrovni a tento krok to pouze potvrzuje. Na produkty Huawei nedám dopoustit :-)
Paul
Takže pokud vlastním mateřskou značku Honor, můžu se tam též zastavit a poradit se?
Lovelka
Asi neschopný fotograf, když byl u toho a pořídil jen 4 fotky.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze