Český tým Huawei chápe, že v období, kdy je setkávání lidí omezené na minimum, se telefon stal často jediným prostředkem, jak být v kontaktu se svými blízkými, rodinnou i třeba úřady, jak zní v tiskové zprávě. Proto připravil sérii opatření pro zákazníky, jejichž zařízení by potřebovala využít služeb servisu.
Prodloužená záruka
Speciální službou pro majitele zařízení Huawei je prodloužení záruky. Huawei se tak rozhodl dopřát uživatelům větší komfort v případě závady produktu, aby mohli nadále zůstat v kontaktu se svými blízkými. Akce se týká všech produktů Huawei, kterým záruka uplyne v období od 15. března do 15. června 2020. Nově se záruka těchto zařízení prodlužuje do 15. června 2020.
Servis z pohodlí obýváků
Pokud jste majitelem produktu Huawei a potřebujete využít servis v rámci záruky, nemusíte nikam chodit. Vaše zařízení vyzvedne kurýr přímo u vás doma a dopraví ho do servisního střediska. Po diagnostice a opravě bude zařízení zase bezplatně doručeno přímo k vám domů.
O službu servisního doručení můžete požádat těmito způsoby:
Prostřednictvím Huawei infolinky na čísle +420 239 018 465 nebo na webových stránkách autorizovaných servisů:
Nabídka je již v platnosti a týká se všech zařízení Huawei: smartphonů, tabletů, notebooků, chytrých hodinek, routerů i modemů. Jedinou podmínkou je platná záruka.