Jednání s operátorem docela často vyžaduje osobní kontakt pro ověření vaší totožnosti. Chcete-li například uzavřít tarifní smlouvu, vzít si dotovaný telefon a tak dále. Obvykle se nabízí možnost toho, že ověření identity provede kurýr na místě, ale ani to není řešení hodné 21. století.
T-Mobile se nyní chlubí, že u něj je tato praxe s ukazováním občanského průkazu v e-shopu minulostí, tedy pokud jste připraveni využít bankovní identitu. Zákazníci tak mohou objednávat hlasové mobilní služby online bez nutnosti návštěvy prodejny nebo čekání na kurýra, který by ověřil jejich totožnost. Kompletní ověření přes Bank iD nabízí T-Mobile jako první mobilní operátor na českém trhu, a přináší tak zákazníkům výrazné zjednodušení při sjednávání služeb. Možnosti využití služby Bank iD chce T-Mobile postupně rozšiřovat. V nejbližší době by tak měl přibýt například i online přechod z anonymní předplacené služby na paušální.
Pokud jste bankovní identitu již vyzkoušeli někde jinde, pak vám její použití u T-Mobilu nebude dělat problémy. Místo ručního vyplňování osobních údajů při nákupu zvolíte možnost „Ověřit se přes Bank iD“, zvolíte svou banku a přihlásíte se zde podobně, jako byste chtěli použít své bankovnictví. Když odsouhlasíte předání nezbytných údajů T-Mobilu, vrátíte se do e-shopu, kde už budete mít vyplněny všechny důležité údaje a můžete rovnou nakupovat.
Pro zvýšení povědomí o této funkci navíc T-Mobile pořádá soutěž o tři T Phony.