Co stojí za úspěchem Xiaomi? Nízký zisk a obchodní model, tvrdí CEO Lei Jun

Co stojí za úspěchem Xiaomi? Nízký zisk a obchodní model, tvrdí CEO Lei Jun
5
  • Díky využitému obchodnímu modelu je možné nabídnout koncovému zákazníkovi velmi příznivou cenu
  • Xiaomi by mělo zůstat konkurenceschopné i s nástupem 5G technologií

Xiaomi si během uplynulých let vybudovalo díky svým cenově dostupným produktům pověst renomovaného výrobce. Co však stojí za úspěchem této kdysi velmi malé společnosti? Podle CEO, Lei Juna, to má být nízká ziskovost na úrovni 8 až 9 %.


Důležitý je podle něj nejen nízký zisk, ale také obchodní model společnosti, která spoléhá zejména na e-commerce, díky čemuž dokáže zpravidla nabídnout koncovému zákazníkovi velmi příznivou cenu. Lei Jun zároveň dodal, že s příchodem 5G technologií se podle něj cena telefonů navýší, Xiaomi by však stále mělo zůstat velmi konkurenceschopné.

Diskuze ke článku
htcjirka
htcjirka
Odpadní firma s tunou reklamy.
Michal O.
S takovou ziskovostí by normální firma nepřežila, ale když je v Číně možné posílat zboží zdarama přes celý svět s poštovným taktéž zdarma, pak je možné asi všechno. Jen aby jim ty srandy dlouho vydržely.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze