Co má společného Xiaomi a Sony? Přeci limitovaný náramek pro fanoušky PlayStationu

Co má společného Xiaomi a Sony? Přeci limitovaný náramek pro fanoušky PlayStationu
Fotografie: Petr Vojtěch, mobilenet.cz
  • Náramek oslavuje 30. výročí značky PlayStation a zároveň 10. výročí PlayStationu v Číně
  • Radost bude dělat pouze jednomu šťastlivci

Společnost Sony známe jako výrobce smartphonů Xperia, ale také stojí za televizory, reproduktory, sluchátky a celou řadou dalších druhů elektroniky. Nedávno dokonce představila ve spolupráci se společností Honda reálný elektromobil v podobě, ve které dorazí v příštím roce na trh. Mnozí si však spojují Sony také se značkou PlayStation, která v minulém roce oslavila 30. výročí své existence a nyní k této události vznikla také velmi zajímavá a i velmi limitovaná edice chytrých náramků.

Kromě 30. výročí značky PlayStation pak tato limitovaná edice náramku oslavuje také 10. výročí značky PlayStation na čínském trhu, přičemž by se údajně mělo jednat o povedený chytrý náramek Xiaomi Smart Band 9 Pro. Dodejme, že Sony v minulosti nabízelo vlastní náramky, resp. chytré hodinky, avšak v rámci oslavy výročí se značka uchýlila k mnohem jednoduššímu řešení v podobě obrandování již existujícího (navíc povedeného) produktu. Ve výsledku by však nemuselo být až tak obtížné si zajistit vlastní limitovanou edici náramku, pokud se vám podaří sehnat obrandované náramky s logem výrobce, není totiž jasné, zdali je nějakým způsobem upraven také software v náramku, či nikoliv.


Dodejme, že náramek Xiaomi Smart Band 9 Pro byl představen spolu s modely Xiaomi 15 a Xiaomi 15 Pro v říjnu loňského roku. Náramek se chlubí voděodolností do 5 ATM, pouzdrem z hliníkové slitiny a především kvalitním 1,74" AMOLED displejem s mezigeneračně vyšším jasem. Dále nechybí ani monitoring srdeční frekvence, okysličení krve, stresu a samozřejmě i spánku. Po stránce výdrže má pak náramek zvládnout na jedno nabití až 14 dní, přičemž je zároveň schopný monitorovat až 150 různých sportovních aktivit.

Aktuálně je možné tuto limitovanou edici náramku pouze vyhrát, přičemž má být vybrán pouze jeden šťastlivec z velkého množství čínských fanoušků značky PlayStation.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze