Dárek 100 GB využili zákazníci z poloviny na streamování videí. Často zejména na další dárek HBO GO, kde zhlédli celkově 215 000 hodin filmů a seriálů. To představuje téměř 25 let nepřetržitého sledování. Nejsledovanějším filmem se stal Hobit: bitva pěti armád a mezi seriály převládal nový český seriál z produkce HBO: Mamon.
Průměrná měsíční datová spotřeba zákazníka, který využil vánoční nabídku, vzrostla o pětinásobek a pohybovala se od 3 GB do 5 GB. „Zákazníci ocenili hlavně fakt, že vánoční nabídka nebyla podmíněna žádným nákupem služeb a vztahovala se na všechny. Nejvíce si pak oblíbili velkou porci dat zdarma, která jim umožnila vyzkoušet kvalitu naší sítě a užít si sváteční pohodu na internetu,“ říká Petr Dvořák, viceprezident pro nefiremní zákazníky.
Zdroje: Tisková zpráva