Vodafone obdaruje děti rodičů samoživitelů. Dostanou mobil a předplacenou SIM

2
Vodafone obdaruje děti rodičů samoživitelů. Dostanou mobil a předplacenou SIM
Fotografie: vodafone.cz
  • 250 rodičů samoživitelů od Vodafonu dostne smartphone jako vánoční dárek pro své děti
  • Telefon bude obsahovat také předplacenou SIM kartu přednabitou na následujícího půl roku neomezeným voláním, SMS a 8 GB na každý měsíc

Nový chytrý telefon a předplacenou SIM kartu přednabitou na následujícího půl roku neomezeným voláním, SMS a 8 GB na každý měsíc dostane 250 rodičů samoživitelů od Vodafonu jako vánoční dárek pro své děti. Informuje o tom operátor v tiskové zprávě. Rodiny vybral Klub svobodných matek, který rodiče samoživitele dlouhodobě podporuje. Vodafone tak před Vánocemi pokračuje ve své dosavadní podpoře zaměřené na pomoc těm, kteří ji v současnosti nejvíce potřebují. Do podpory všech segmentů investoval více než 7 milionů korun.

Vodafone - dárek

Již během jara Vodafone pomáhal svým zákazníkům překonat koronavirovou krizi. Ve druhé, podzimní vlně svou pomoc ještě zintenzivnil a zaměřil ji především na děti a studenty a také seniory. Své speciální nabídky, např. studentský tarif s neomezenými daty za 599 Kč nebo neomezené volání pro seniory doplnil i několika charitativními projekty. Díky zaměstnanecké sbírce a dalším financím ze své Nadace Vodafone poskytl 80 seniorům tablety, připojení a kurz základních digitálních dovedností. Snaží se tak pomoci jim překonat osamělost způsobenou přísnými opatřeními v souvislosti s koronavirovou krizí. Svou dlouhodobou podporu vzdělávání rozšířil o poskytnutí pevného internetového připojení zdarma na půl roku pro více než 800 rodin, které si ho nemohou dovolit. Na vše nyní navazuje dalším vánočním dárkem, tentokrát určeným dětem rodičů samoživitelů.

Vánoční dárek pro děti rodičů samoživitelů

Peníze původně určené na pořízení vánočních dárků zákazníkům nebo obchodním partnerům, využije Vodafone pro dobrou věc – obdaruje 250 dětí rodičů samoživitelů, kteří patří k lidem nejvíce zasaženým současnou krizí. Někteří z nich nemohou vzhledem k pandemii pracovat, ať už kvůli povaze své práce, nebo proto, že musí pečovat o děti, které zůstaly řadu měsíců doma na distanční výuce. Řada z nich také bohužel ze stejných důvodů o práci přišla. Tyto rodiny řeší finanční potíže spojené s úhradou nájemného nebo nákupem základních potřeb a na telefon pro své dítě už zkrátka nedosáhnou. Ten je přitom v dnešní době pro děti, které musí být brzy samostatné, velmi užitečný.


Tento rok byl náročný pro všechny, obzvlášť pro rodiče malých a školou povinných dětí. Pokud je navíc v rodině rodič jenom jeden, řeší často základní existenční problémy a Vánoce pro něj znamenají ještě další starost navíc. Chtěli jsme nejen udělat radost, ale zároveň ulehčit rodinám jejich složitou situaci. Nový telefon s nabitou předplacenou SIM kartou umožní dětem i rodičům být v kontaktu a zároveň pomůže i s případnou další distanční výukou,“ vysvětluje toto rozhodnutí Vodafonu ředitelka korporátní komunikace a udržitelnosti Zuzana Holá a dodává: „Ve Vodafonu věříme, že technologie mají lidi spojovat. Zároveň jsme přesvědčeni, že naši zákazníci a partneři tuto pomoc místo vánočních dárků ocení.

Klub svobodných matek

Rodiny, které telefon od Vodafonu dostaly, vybíral Klub svobodných matek, který rodiče samoživitele dlouhodobě podporuje. Tato nezisková organizace pomáhá rodičům a dětem z neúplných rodin ve složitých životních situacích finančními příspěvky, poskytuje jim právní pomoc, vzdělává je a informuje formou internetové poradny.

Tento dárek udělá bezesporu nádherné Vánoce všem dětem, které ho najdou pod vánočním stromečkem. Pomoci si vážíme o to víc, že právě o letošních Vánocích jsme se poprvé zaměřili i na „velké“ děti, které bývají vzhledem k jejich věku trošku opomíjeny. A to není fér, protože Vánoce si zaslouží všechny děti bez ohledu na současnou koronavirovou krizi,“ potvrzuje ředitelka Klubu svobodných matek Dana Pavlousková

#NaKaždémZáleží

Vodafone se také zapojil do iniciativy #NaKaždémZáleží, která podporuje vzájemnost a respekt mezi lidmi, a tím se snaží zvyšovat efektivitu opatření, která mají zastavit růst pandemie. Pro účely kampaně Vodafone poskytl část svých outdoorových reklamních ploch.