Virtuál Mobil od ČEZ slaví úspěšný půlrok na trhu

3

Skupina ČEZ uvedla na trh svého mobilního operátora přesně před půlrokem. Do dneška si Mobil od ČEZ oblíbilo více než 56 tisíc zákazníků. Cílem je dosažení počtu 100 tisíc uživatelů do konce letošního roku.

Mobil od ČEZ

„Domnívám se, že za úspěchem Mobilu od ČEZ stojí kromě jednoduchosti a flexibility nastavení služeb také výhodné ceny a možnost vyřídit si vše na jednom místě – mobilní služby i dodávky energií mají zákazníci od jedné společnosti,“ říká Pavel Hlavinka, generální ředitel ČEZ Prodej.

Za 6 měsíců si Mobil od ČEZ pořídilo více než 56 tisíc zákazníků a ti mohou svůj zákaznický účet obsluhovat z pohodlí domova díky internetové aplikaci ČEZ ON-LINE, která je zdarma. Právě tam lze spravovat všechny služby od Skupiny ČEZ. „Ale Mobil od ČEZ má pro zákazníky řadu dalších bonusů – aktuálně třeba hlasový balíček Volám občas s 50% slevou, možnost využívat Zákaznický program Šťáva plný tipů a slev pro trávení volného času nebo Hlasovou samoobsluhu *84, která je zdarma a je obsluhována také operátory,“ shrnuje benefity Hlavinka a dodává: „Chceme se stát jedním z největších alternativních mobilních operátorů v České republice a usilovně na tom pracujeme.“

Zákazníci podle něj oceňují, že si mohou s jakýmkoli aktivovaným balíčkem volat v síti ČEZ zdarma, což se s rostoucím počtem zákazníků stále více vyplácí. Především u rodinného volání. „Navíc ti zákazníci, kteří od nás odebírají elektřinu či plyn, posílají SMS v síti ČEZ zdarma,“ říká Hlavinka. Právě tyto výhody pomáhají v růstu počtu zákazníků Mobilu od ČEZ. Na konci roku 2014 by proto Skupina ČEZ ráda poskytovala mobilní služby 100 tisícům zákazníků.

První půlrok fungování Mobilu od ČEZ v kostce

  • Nejvyužívanější službou zůstává základní tarif Platím, jak volám, který je zdarma. Zákazníci si ho po určité době rozšiřují o další balíčky volání či dat.
  • Typický zákazník utratí měsíčně za služby Mobilu od ČEZ 200 – 300 korun.
  • Nadpoloviční většina zákazníků přichází s vlastním telefonním číslem (kolem 55 %). Více než třetina zákazníků pořizuje alespoň dvě SIM karty.
  • Nejvíce zákazníků pochází z regionů na distribučním území Skupiny ČEZ. Významný počet zákazníků má Mobil od ČEZ také v Praze.
  • Zákazníci do sítě ČEZ přicházejí nejčastěji od velkých tradičních operátorů.
  • Zákazníci pro sjednání služeb Mobilu od ČEZ nejčastěji využívají call centrum a Zákaznická centra Skupiny ČEZ.

Zdroj: TZ Mobil od ČEZ

Diskuze ke článku
Jirka1or
Na konci roku 2014 by proto Skupina ČEZ ráda poskytovala mobilní služby 100 tisícům zákazníků............................Za 2.20kč.minuta ???...nebo s balíčkem 1.376kč.minuta ??? To vše se smlouvou ???....Osobně si nemyslím, že na telefonování je potřeba něco někomu podepisovat, aby pak měl na mě páky a já problém !!!............. Daleko výhodnější je TESCO s 1.25kč. do všech sítí/vlastní zdarma a OPENCALL s 1.80kč. cizí sítě/vlastní 1.50kč.....Jasné jak facka !!!
Veptus
To je dobrá masáž tyhle kousky od CEZ. To je zdarma ? :))
Jerremi
Já jen doufám, že zanikne BLESKmobil, Gorila Mobil, Mobil od ČEZ a nebude se dařit ani NVT Mobil. Věřím jen v TESCO mobile.
Docela mě překvapuje, že tu třeba nemáme Bonton mobil vždyť poprock nezastavíš, Fajn mobil, Hey mobil. Je tady XYZ virtuálů a z toho minimum co mají zajímavé ceny.
CityMobile, MOBIL.CZ, OpenCall, Skyfone, TESCO mobile to jsou značky kterým přeju dlouhou existenci na trhu.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze