„Domnívám se, že za úspěchem Mobilu od ČEZ stojí kromě jednoduchosti a flexibility nastavení služeb také výhodné ceny a možnost vyřídit si vše na jednom místě – mobilní služby i dodávky energií mají zákazníci od jedné společnosti,“ říká Pavel Hlavinka, generální ředitel ČEZ Prodej.
Za 6 měsíců si Mobil od ČEZ pořídilo více než 56 tisíc zákazníků a ti mohou svůj zákaznický účet obsluhovat z pohodlí domova díky internetové aplikaci ČEZ ON-LINE, která je zdarma. Právě tam lze spravovat všechny služby od Skupiny ČEZ. „Ale Mobil od ČEZ má pro zákazníky řadu dalších bonusů – aktuálně třeba hlasový balíček Volám občas s 50% slevou, možnost využívat Zákaznický program Šťáva plný tipů a slev pro trávení volného času nebo Hlasovou samoobsluhu *84, která je zdarma a je obsluhována také operátory,“ shrnuje benefity Hlavinka a dodává: „Chceme se stát jedním z největších alternativních mobilních operátorů v České republice a usilovně na tom pracujeme.“
Zákazníci podle něj oceňují, že si mohou s jakýmkoli aktivovaným balíčkem volat v síti ČEZ zdarma, což se s rostoucím počtem zákazníků stále více vyplácí. Především u rodinného volání. „Navíc ti zákazníci, kteří od nás odebírají elektřinu či plyn, posílají SMS v síti ČEZ zdarma,“ říká Hlavinka. Právě tyto výhody pomáhají v růstu počtu zákazníků Mobilu od ČEZ. Na konci roku 2014 by proto Skupina ČEZ ráda poskytovala mobilní služby 100 tisícům zákazníků.
První půlrok fungování Mobilu od ČEZ v kostce
- Nejvyužívanější službou zůstává základní tarif Platím, jak volám, který je zdarma. Zákazníci si ho po určité době rozšiřují o další balíčky volání či dat.
- Typický zákazník utratí měsíčně za služby Mobilu od ČEZ 200 – 300 korun.
- Nadpoloviční většina zákazníků přichází s vlastním telefonním číslem (kolem 55 %). Více než třetina zákazníků pořizuje alespoň dvě SIM karty.
- Nejvíce zákazníků pochází z regionů na distribučním území Skupiny ČEZ. Významný počet zákazníků má Mobil od ČEZ také v Praze.
- Zákazníci do sítě ČEZ přicházejí nejčastěji od velkých tradičních operátorů.
- Zákazníci pro sjednání služeb Mobilu od ČEZ nejčastěji využívají call centrum a Zákaznická centra Skupiny ČEZ.
Zdroj: TZ Mobil od ČEZ
Docela mě překvapuje, že tu třeba nemáme Bonton mobil vždyť poprock nezastavíš, Fajn mobil, Hey mobil. Je tady XYZ virtuálů a z toho minimum co mají zajímavé ceny.
CityMobile, MOBIL.CZ, OpenCall, Skyfone, TESCO mobile to jsou značky kterým přeju dlouhou existenci na trhu.