Vánoce již pomalu klepou na dveře, mnohými vyhlížený Štědrý den nastane za necelé dva měsíce. U operátorů však vánoční nabídka logicky startuje o poznání dříve. Plány nyní odhalilo O2 a letos je poměrně nač se těšit. Firma nabídne slevu ve výši 1 000 Kč na produkty v nabídce za každou jednu službu, kterou zákazník u O2 používá. Akce platí pro všechny a na všechny služby od O2, ať už se jedná o předplacené karty, tarify se smlouvou nebo například o uživatele O2 TV. Nabídka se také týká nových služeb aktivovaných v době platnosti vánoční kampaně. Slevu mohou zákazníci uplatnit na vybrané produkty buď přímo v kamenné prodejně, nebo v e-shopu.
„Chtěli jsme k letošním Vánocům přijít s odměnou pro stávající i nové zákazníky. Zároveň jsme se chtěli vyhnout složitým mechanismům a udělat čerpání benefitu pro našeho zákazníka pochopitelné a jednoduché,“ vysvětluje Silvie Cieslarová, ředitelka marketingu mobilních služeb v O2 a dodává: „Čím více služeb má zákazník u O2, tím více benefitů v podobě tisícovky na produkty od nás získá.“ Kolik „tisícovek“ na produkty od O2 jste již čerpali nebo ještě můžete čerpat zjistíte jednoduše v mobilní aplikaci Moje O2. Jednotlivé slevy na produkty se nesčítají a každou lze uplatnit pouze na jeden nákup.
O2 má vlastní sluchátka
V nabídce O2 se před Vánoci objeví také bezdrátová sluchátka právě s logem operátora. O2 se tak snaží navázat na dřívější produkty, avšak tentokrát možná udeřilo hřebíček na hlavičku. Sluchátka si bude moci pořídit každý, přičemž cena bezdrátových pecek je 1 299 Kč. Jak jsme si ale výše řekli, pakliže máte u O2 jakoukoliv službu, získáte automaticky slevu ve výši 1 000 Kč, což znamená, že vás výsledku sluchátka vyjdou jen na 299 Kč.
„True wireless je v posledních letech velice oblíbená technologie a vidíme to i na zájmu našich zákazníků o tento typ produktů,“ říká Václav Dostál, ředitel prodeje mobilních telefonů a dalších zařízení v O2. „Po pečlivém uvážení a řadě zákaznických průzkumů jsme se rozhodli, že vyvineme vlastní produkt v této kategorii. Navíc jsme je díky „tisícovce“ pro naše zákazníky schopni nabídnout za bezkonkurenční cenu 299 korun,“ vysvětluje Dostál a dodává: „V průběhu léta jsme O2 Pods intenzivně testovali napříč firmou a s finálním produktem jsme nadmíru spokojeni.“
Operátor v letošní vánoční kampani představuje digitálního poslíčka, který ze světa Chytré sítě O2 přináší všem zákazníkům „tisíce na dárky“ za každou službu. „Je to taková malá digitální kasička, která nám propojuje komunikaci od televizní reklamy přes online až po aplikaci Moje O2. Na každého zákazníka totiž už teď čeká v aplikaci jeho personalizovaná digitální kasička, kterou si může otevřít a zjistit, kolik tisícovek na nákup dárků od nás získal.“ popisuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace.