U:fon přichází s novým a modernějším logem

Jak to tak bývá, s novým vlastníkem často přijde i nějaká ta změna v prezentaci firmy navenek. Podobně dopadl i nejmladší operátor na českém trhu U:fon, který přichází s inovovaným logem.

Staré známé logo je již minulostí

Mobilní operátor U:fon získal v prvním čtvrtletí letošního roku strategického investora - Divenno Holdings Limited. Ta v České republice také vlastní společnosti Dial Telekom a Volný. Společnost Divenno tak odkoupila MobilKom provozující mobilní síť U:fon.

Pohledem na staré a nové logo určitě postřehnete, k jakým změnám došlo. Hlavní změna je patrná na první pohled – logo U:fon ztrácí anténu. Tímto krokem se snaží U:fon vyjádřit fakt, že nelpí tolik na technologii, ale na poskytovaných službách svým zákazníkům. Anténa ztrácí svůj původní význam i z důvodu spuštění služby ADSL.

Staré logo vs. nové logo

Kromě absence anténky můžeme vysledovat i změny v použitém fontu, který je nyní nový, modernější a bezpatkový. Zjednodušení se dotklo i charakteristické dvojtečky. Nyní bude vždy držet jednotnou barevnost s nápisem U:fon. Dříve byla vyvedena v bílé barvě.

Jak to tak vypadá, nezůstane jen u této základní podoby loga. Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka MobilKomu říká: „Základní podoby nového loga jsou pouze prvním krokem. Nyní zpracováváme i další kreativní variace základního tvaru i barevné škály tak, abychom nebyli nijak omezováni při aplikacích pro různé příležitosti a na různé materiály.“Návrh nového loga má na svědomí agentura AnFas. Nové logo se začne ve vizuálech a kampaních U:fona objevovat postupně od konce dubna.

Zdroje: TZ U:fon

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze