Na oficiálním českém Facebook profilu Sony Ericsson Czech Republic byla tento měsíc spuštěna služba Help Desk. Díky této nové aplikaci máte možnost získat snadný přístup k technické podpoře pro zodpovězení dotazů týkajících se přístrojů Sony Ericsson. Tímto krokem se doplnila technická podpora přes telefon a e-mail.
Dotazy může pokládat v záložce s názvem Help Desk. Na odpovědi byste neměli příliš dlouho čekat a snahou bude vyřizovat dotazy jak nejrychleji to půjde. S určitými omezeními se ale musí počítat během víkendů, kdy je provoz omezen. Fanoušci mají ale i nadále možnost využívat zeď pro komunikaci s jinými uživateli a tak probírat a řešit vše co se týká portfolia Sony Ericsson.
Čtěte: Recenze Sony Ericsson Xperia arc: fešák s výkonem
Sony Ericsson se snaží nasazením této služby více otevřít veřejnosti a dostat se ještě více do podvědomí na sociálních sítích. Pro zajímavost stojí zmínit, že na českém Facebook profilu Sony Ericssonu se fanouškovská základna rovná číslu 16 000.
Zdroje: TZ Sony Ericsson