Sony Ericsson nabízí na Facebooku on-line podporu

Máte-li nějaký problém či dotaz na produkty Sony Ericsson, neváhejte a obraťte se na český Facebook profil Sony Ericssonu. Zde byste se měli dočkat odpovědí na své otázky.

Na oficiálním českém Facebook profilu Sony Ericsson Czech Republic byla tento měsíc spuštěna služba Help Desk. Díky této nové aplikaci máte možnost získat snadný přístup k technické podpoře pro zodpovězení dotazů týkajících se přístrojů Sony Ericsson. Tímto krokem se doplnila technická podpora přes telefon a e-mail.

Dotazy může pokládat v záložce s názvem Help Desk. Na odpovědi byste neměli příliš dlouho čekat a snahou bude vyřizovat dotazy jak nejrychleji to půjde. S určitými omezeními se ale musí počítat během víkendů, kdy je provoz omezen. Fanoušci mají ale i nadále možnost využívat zeď pro komunikaci s jinými uživateli a tak probírat a řešit vše co se týká portfolia Sony Ericsson.

Čtěte: Recenze Sony Ericsson Xperia arc: fešák s výkonem

Využijte pro své dotazy on-line podporu Help Desk na Facebooku

Sony Ericsson se snaží nasazením této služby více otevřít veřejnosti a dostat se ještě více do podvědomí na sociálních sítích. Pro zajímavost stojí zmínit, že na českém Facebook profilu Sony Ericssonu se fanouškovská základna rovná číslu 16 000.

Zdroje: TZ Sony Ericsson

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze