The VideoKid

The VideoKid

Retro vlna z osmdesátek

Jak by to asi vypadalo, kdyby se hrdina z Návratu do budoucnosti projížděl ulicí plnou filmových postav a celebrit z osmdesátých let? Tato hra vám dá poměrně slušnou představu.

Dnešní hra nás přenese zpátky do osmdesátých let. Pokud po něčem takovém toužíte, raději se připoutejte, protože to bude intenzivní!

The VideoKid – videorecenze

Hra The VideoKid je předělávkou hry Paperboy z roku 1980. Hlavní postavou je teenager, který samozřejmě vypadá jako Marty McFly z Návratu do budoucnosti, jenž má za úkol rozvážet VHS kazety. Jede na skateboardu a při tom potkává ohromné množství překážek, ale také referencí. Tato hra se totiž přímo topí v popkulturních odkazech a nebojí se vám známé postavy a scény doslova vrážet pod nos.

Ovládání je vcelku prosté – táhnutím měníte trasu a snažíte se tak vyhýbat překážkám, ať už půjde o jedoucí auta nebo utíkající reference. Další možností je skok, čímž některé překážky přeskočíte a zároveň u toho získáte nějaké body. Ty se hodí pro dobré umístění v tabulce nejlepších hráčů, když se vám podaří doběhnout na konec.

Vedle bodů se zajímáte o peníze. Základní příjem máte z doručování kazet. Stačí klepnout na displej a postava vrhne kazetu. Trefte se do červené schránky a odměna je vaše. Zároveň však můžete interagovat se svým okolím a tím získat další body. Taková VHSka do obličeje třeba zažene otravy, shodí auto na opraváře nebo překvapí malíře. Musíte však neustále dávat pozor na cestu. Hra vám totiž nic nedaruje a vyžaduje opravdovou přesnost.

Hra má své problémy. Jednak je záplava referencí už trochu přehnaná a menu není dvakrát přehledné, ale nejvíc mě štvaly místy nepřesné kolize, takže jsem občas havaroval, i když nevěřím, že to byla má chyba. Hraní je jednoduché a určitě vás na chvíli zabaví. Trať je však stále stejná, takže se ji sice můžete učit, ale opakovat ji stále dokola vás asi omrzí. Pokud milujete retro, určitě titulu dejte šanci.

Stáhnout The VideoKid

60%
  • vyšší obtížnost