Star Wars: Galaxy of Heroes

Star Wars: Galaxy of Heroes

Kompletní balení
3

Ještě než se do předaleké galaxie vydáme v sedmém filmu, tak se můžeme připravit v nové hře Galaxy of Heroes, která schraňuje všechny známé postavy a předloží před vás skutečně vše co celá série nabízí. A to zní jako slušná výzva pro všechny vášnivé sběratele. Tahová hratelnost zase zajistí zábavu na dlouhé hodiny.

Když jsem nedávno vyhrožoval, že celý prosinec bude výhradně ve znamení Star Wars, tak jsem ani moc nepřeháněl. Pokud hrajete kromě telefonu také na konzoli či počítači, tak už se pravděpodobně proháníte po známých bojištích ve hře Battlefront. Možná jste také hráli nedávno recenzovaný Base Command nebo další kopu her, která vyšla na telefony. Ať už máte lístky na premiéru v kapse nebo ne, tak karetní sběratelská hra ze světa Star Wars dost možná vaši pozornost upoutá.

Star Wars: Galaxy of Heroes – videorecenze

Karty a kartičky

Rozehraje se epická hudba a vy získáte svou vůbec první kartu. Počítač losuje a přichází chvíle napětí. S velkou pompou na vás vypadne… poměrně obyčejný voják. Tak to není nic moc. Zatímco jste se i díky obrázkům v obchodě těšili na známé hrdiny, tak než se k nim skutečně propracujete, tak uplyne pořádná doba. Pokud samozřejmě nejste ochotní najednou vysolit slušný balík eur z rukávu. Je docela logické, že vám hra nedá největší trumfy hned na začátku, ale zamrzí to.

Celá hra se skládá ze dvou částí. A jedna výrazně převyšuje tu druhou. Zatímco v soubojích budete trávit poměrně málo času, tak nejvíce se budete muset věnovat správě týmu, vylepšování, přiřazování předmětů a procházení hromadou složitých nabídek. Aby toho nebylo málo, tak vám hra dokonce umožní urychlit souboje. To bych vám určitě nedoporučoval. Jsou sice primitivní, ale poměrně zábavné.

Prostě vystřel

Bitvy jsou tahové, kdy se vaše a nepřátelské jednotky střídají. Zpočátku budete mít u každé jednotky dvě schopnosti – útok a speciální schopnost. Ta vám může získat silnou výhodu, ale obnovuje se několik kol. Pořadí hrdinů určuje hra a vy vyberete jen na koho útočit. A případně čím. Mnoho taktiky v tom ale není. V porovnání třeba s Five Cards Quest jsou souboje až směšně primitivní. A je možná škoda, že se v EA nerozhodli pro něco taktičtějšího.

Autoři vám tak poměrně svazují ruce a většinu bitev můžete prostě „odklikat“ a doufat, že máte dostatečně vylepšené hrdiny. A vylepšovat je budete muset v podstatě po každém odehraném zápase. Hra kombinuje RPG prvky se sbíráním karet. U každé postavy máte možnost postupování po úrovních, ale zároveň zvyšování hvězdiček. A k tomu ještě řadu slotů pro předměty. Upřímně říkám, že vám to za chvíli začne být dost jedno. Nemůžete věnovat tolik pozornosti dvaceti hrdinům najednou, kolik věnujete jednomu v nějaké skutečné RPG hře.

Utopeni

Říkal jsem to už u více her, ale zde to platí dvojnásob – celý herní zážitek se kompletně utápí v množství tabulek a nabídek. Je tu nesmyslné množství měn a všemožných akcí. A vše jde na ruku platičům – pokud potřebujete získat nějaké předměty, které padají v určité úrovni, ale nechcete ji hrát několikrát dokola, tak si můžete koupit speciální lupen, který vám dá odměny znovu. A znovu. Dokud budete platit.

Star Wars: Galaxy of Heroes

Vedle toho tu jsou klasické kredity, pro vylepšování hrdinů, speciální spotřební předměty, gemy pro nákup karet, mince pro nákup slabších balíčků a tím to nekončí. Můžete hrát proti balíčkům skutečných hráčů, ale jedinou výhodou jsou speciální odměny a postup v tabulce. Jestli mě něco pozitivně překvapilo, tak je to vřelost, s jakou vás hra vítá. Po hodině hraní jsem měl dvojnásobek energie, ohromné množství peněz a slušný základní balíček. A to bez placení. I to ale po čase dojde a vy narazíte na to, že tu je energie a každá akce stojí poměrně dost kreditů.

Pokud máte hodně volného času nebo peněz, tak se postupně můžete dostat k těm nejznámějším hrdinům. Bude vás to stát ale hodně prolézání všemožnými tabulkami. Překvapivě si nakonec zase tolik nezabojujete. A když už ano, tak to nijak nepotrápí vás strategický mozek. Začátek je vřelý, ale obtížnost rychle stoupá a vše se pak zpomalí. Hra má tak složitý free-to-play model, že při srovnání s Hearthstone se budete muset smát. A nebylo by to vlastně lepší? Dejte mi kopii HS zasazenou do světa Star Wars a budu slintat!

Stáhnout Star Wars: Galaxy of Heroes

60%
  • známí hrdinové