Hamsterdam

Hamsterdam

Kung-fu křeček

Pouličním rváčům i organizované mafii se dovede postavit jedině Pimm, křeček ovládající nejeden smrtící chvat. Tak vyrazte do ulic, akční jízda začíná.

Lidé… tedy zvířata Hamsterdamu již nesnesla útlak pouličních gangů a mafiánských bossů. Zrodil se nový hrdina. Jmenuje se Pimm a je to křeček. Jen se smějte, Pimm je mistrem bojových umění.

Hamsterdam – videorecenze

Autoři konzolových her, Muse Games, si odskočili na mobilní platformu a výsledkem je zábavná prémiová hra plná akce. Mnohé tituly využívají rychlé postřehové minihry jako zpestření, tato hra je z nich kompletně slepená. Pro lepší ilustraci: pro základní útok musíte klepnout na displej. Když klepnete ve správný moment, vytváříte komba a zraňujete více. U toho musíte sledovat, kteří nepřátelé se na vás chystají zaútočit a swipnutím je rozhodit.

Podržení prstu na displeji způsobí silný útok pro proražení krytí. Hlavně ale také musíte dávat pozor, když některý z nepřátel provede svůj silný útok. Bráníte se odehráním krátké minihry, kdy jezdíte prstem po displeji nebo klepete do rytmu. V hratelnosti není nic, co byste jinde neviděli, jen je to pospojováno do zábavného a rychlého mixu. Hra tyto prvky přidává postupně a vše se naučíte bez zmatení.

To nejlepší však přichází v podobě zpracování. Veškerou akci provází rychlá kamera, která se nebojí dramatických záběrů ani zpomalování. A právě to z celého titulu dělá perfektní zážitek, který připomíná kdejaký akční film. Už jen fakt, že v každé úrovni čelíte přesile, která na vás ale útočí postupně připomíná brakovité osmdesátky.

K tomu si přidejte opravdu náročné a zábavné souboje s bossy. Důležité je i precizní ovládání, které skvěle reaguje. Za úspěchy získáváte herní měnu a nakupujete si vylepšení. Je to prémiová hra, takže zapomeňte na mikrotransakce. Na co si nevyděláte, to nemáte. Jestli mám vymyslet nějaké negativum, bude to repetice. Úrovně se přeci jen začnou opakovat, pokud hrajete delší dobu v kuse. Hra tak bude nejlépe fungovat rozkouskována do menších dávek.

Stáhnout Hamsterdam

85%
  • precizní ovládání