O2 začíná komunikovat se zákazníky přes WhatsApp

O2 začíná komunikovat se zákazníky přes WhatsApp
Fotografie: Petr Vojtěch, mobilenet.cz
  • Služba byla spuštěna během průběhu září a zatím ji využilo cca 1 200 zákazníků
  • Přináší výhody, jako je snadné sdílení dokumentů nebo historie chatu

Operátor O2 v tiskové zprávě informuje o tom, že v průběhu září spustil nový komunikační kanál pro své zákazníky. Zákazníci mohou nově s O2 komunikovat pomocí oblíbené aplikace WhatsApp. Jen během září tuto možnost využilo téměř 1 200 zákazníků.

Jaké výhody z toho plynou pro zákazníky?

  • Fronta na infolince? Žádný problém. Zákazník se může nechat jednoduše přesměrovat z hovoru do WhatsAppu. Přeskočí tak frontu a operátorovi píše rovnou do chatu.
  • Operátor zvládá odbavovat až 3 chaty najednou
  • Zákazník i operátor O2 má možnost sdílet dokumenty a odkazy přímo v chatu. Oběma stranám zůstává dostupná historie chatu. Díky tomu se sníží opakování dotazů a urychlí vyřízení požadavku.

Jak komunikace v aplikaci WhatsApp probíhá, si můžete sami vyzkoušet na WhatsApp lince 720 720 155 nebo na tomto odkazu. K službě se dostanete i přes QR kód níže. Komunikaci přes Whatsapp technologicky zajišťuje firma Mluvii, která je dceřinou společností O2.

WhatsApp O2

Stáhnout WhatsApp Messenger

Google Play (zdarma) App Store (zdarma)

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze