O2 Na příjmu: nová služba upozorní na dostupnost uživatelů

O2 přichází s novou službou, která bude zdarma pro všechny uživatele. Díky O2 Na příjmu vás operátor automaticky upozorní na dostupnost uživatele v síti.

O2 přichází s novou službou, která bude zdarma pro všechny uživatele. Díky O2 Na příjmu vás operátor automaticky upozorní na dostupnost uživatele v síti.

O2 svým zákazníkům dále zpříjemňuje telefonování. V případě, že je volaný mimo signál anebo má vybitý telefon, nemusejí si dělat starosti. Na skutečnost, že volané číslo je k dispozici, je nyní prostřednictvím SMS zprávy upozorní nová služba O2 Na příjmu. Využívat ji mohou všichni zákazníci mobilních služeb O2, a to zcela zdarma.

"Služba O2 Na příjmu je dalším užitečným pomocníkem, který doplní řadu služeb, jako jsou Zmeškané hovory, Hlasová schránka či O2 Spojovatelka. Zatímco služba O2 Spojovatelka pomáhá zákazníkovi v situaci, kdy se snaží dovolat na obsazené číslo, služba O2 Na příjmu zafunguje, když se nedovolá kvůli ztrátě signálu volaného, který je například v metru nebo má vypnutý či vybitý telefon. Zákazník může pustit z hlavy obavy, že by později na uskutečnění hovoru zcela zapomněl. Obě nové služby jej včas upozorní, navíc zcela bezplatně," říká Jan Karas, ředitel pro segmentový marketing společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

O2 Na příjmu: nová služba upozorní na dostupnost uživatelů

O2 Na příjmu dává volajícímu zdarma bez nutnosti opakovaně vytáčet telefonní číslo šanci zjistit, zda je již volané číslo dostupné, tedy v dosahu signálu. Tuto informaci získá prostřednictvím SMS zprávy. Zpráva je volajícímu zaslána, pokud je číslo znovu dostupné nejpozději do sedmi dnů od neúspěšného pokusu o hovor. Služba je automaticky aktivní u všech nových zákazníků, stávajícím zákazníkům ji bude O2 aktivovat postupně nebo je možné si ji aktivovat odesláním SMS ve tvaru NAPRIJMU A na číslo 999235. Pro deaktivaci stačí zaslat SMS ve tvaru NAPRIJMU D na stejné číslo.

Jedinou podmínkou fungování je její aktivace na obou stranách, tedy jak u volaného, tak u volajícího. Služba O2 Na příjmu funguje i v případě, kdy má volaný zapojené přesměrování hovoru při nedostupnosti do hlasové schránky, Zmeškané hovory, Signalizaci příchozího hovoru či O2 Spojovatelku.

Hned první statistiky užívání služby dokládají praktičnost služby. Celých 40 % zákazníků informaci o opětovné dostupnosti jimi volaného čísla využijí a po jejím obdržení znovu zavolají nebo pošlou zprávu.

zdroj: TZ O2
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze