O2 Extra nahradí stávající věrnostní program Benefit

16

K 20. březnu končí věrnostní program Benefit, který nahradí projekt O2 Extra. Ten bude vycházet z odlišné koncepce zákaznických programů a nebude již odměňovat pouze tarifní zákazníky mobilních telefonů.

K 20. březnu končí věrnostní program Benefit, který nahradí projekt O2 Extra. Ten bude vycházet z odlišné koncepce zákaznických programů a nebude již odměňovat pouze tarifní zákazníky mobilních telefonů. Do nového projektu se tak mohou přihlásit nejen uživatelé mobilních tarifů O2, ale i uživatelé předplacených služeb, pevných linek a datových služeb. O ukončení Benefitu jsou stávající uživatelé informováni buď osobním dopisem nebo textovou zprávou. Zároveň obdrží pozvánku na registraci do pilotního provozu O2 Extra.

O2 Extra nahradí stávající věrnostní program Benefit

"Transformaci věrnostního programu zvažujeme už delší dobu. Nakonec jsme se rozhodli, že bude nejefektivnější stávající program ukončit a vytvořit zcela nový projekt, který mimo jiné zohlední potřeby a priority jednotlivých skupin našich zákazníků" komentuje zrušení programu Matts Johansen, výkonný ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic a dodává: "Tímto krokem uzavíráme jednu kapitolu naší historie. Rád bych touto cestou poděkoval všem zákazníkům, kteří Benefit program využívali a doufám, že nám zachovají přízeň i v nadcházejících projektech."

Hlavním důvodem pro zrušení programu v jeho stávající podobě je fakt, že společnost chce oslovit širší skupinu svých zákazníků. Koncepce moderních věrnostních programů dnes stojí spíše na klubovém přístupu, vytváření komunit a nabídky speciálních výhod. V tomto duchu je také koncipován nový program O2 Extra. V rámci O2 Extra mohou uživatelé získávat celou řadu zajímavých výhod jako například vstupenky na koncerty, sportovní akce a výhodné nabídky od partnerů z oblastí relax, zdraví, sport, kultura aj.. Podmínkou pro členství v programu je pouze registrace na adrese www.o2extra.czv sekci Moje Extra, kde jsou i veškeré další informace o programu a jeho nabídkách.

Členové programu O2 Benefit z řad rezidentních zákazníků budou do nového programu O2 Extra k 23. 3. 2009 předregistrováni a při prvním vstupu do sekce Moje Extra vyplní pouze své mobilní tel. číslo, opíší kontrolní kód z obrazovky a pak již mohou nerušeně vybírat z nabídky. Ti, kteří využívají současný věrnostní program o doposud získané Benefit body nepřijdou. Pokud mají na svém kontě dostatek Benefit bodů, mohou je utratit na nákup produktů a služeb běžným způsobem až do konce měsíce.

Současná podoba projektu, který mohou zájemci vyzkoušet na www.o2extra.cz, není zdaleka finální, Telefónica O2 chce při jeho rozvoji využít postřehy zákazníků a zapracovat jejich požadavky.

Firemní klientelu odmění O2 za věrnost a dlouhodobou spolupráci speciální nabídkou služeb za zvýhodněných podmínek. Jedná se o vybrané služby, které zlepšují firemní komunikaci a dokáží ušetřit náklady a tím pomáhají v rozvoji podnikání jako např. mobilní internet, Car Control, Blackberry a další. Nabídka bude komunikovaná od 12. 3. prostřednictvím manažerů pro firemní klientelu a oddělení péče o firemní klientelu. V budoucnu nebudou samozřejmě chybět ani další výhody poskytované firemním zákazníkům, jako jsou např. speciální ceny mobilních telefonů pro firemní zákazníky a mnoho dalšího.

Diskuze ke článku
Kuličová Iva
Vážení, dnes jsem obdržela osobní dopis o změně programu O2 Benefit na program O2 Extra. Vůbec nejsem spokojena s termínem ukončení a už vůbec ne se sdělením, co je možné čerpat do 31. března. Takto se v civilizovaném světě se stálými zákazníky nejedná. Toto snad patří jen ke koloritu tohoto státu, kde si to snad ti \"stálí a dlouholetí klienti\" nechají líbit. Myslím, že nespokojená nebudu jen já. S tímto přístupem asi nebude snadné udržet si stálé zákazníky. Do dnešní doby jsem byla s Vaší nabídkou a službami vcelku spokojena, ale teď vážně uvažuji o změně svého mobilního operátora.
Šimůnková
Jsem velmi nepříjemně překvapená z dnešního dopisu o změně programu Benefit, respektive o způsobu čerpání odměny i o formě celého sdělení. Jsem dlouholetý věrný zákazník O2, ale po dnešku počítám s tím, že už opravdu přestanu služeb této společnosti využívat. Zítra odlétám na 3 týdny na dovolenou, tak si ještě možná stihnu během dneška vybrat věrnostní body, jinak mám smůlu. Takto si opravdu služby k plné spokojenosti zákazníka nepředstavuji.
majka
Dobrý den, co k tomu dodat, co jste se sloučili ,,Českým telekomem ", tak už to je na dvě věci : nanic a na ...., jinak naprostý souhlas, s těmi co se zapojily do diskuze. / protože co je dobré pro zákazníka, to se musí ............./Hezký den, přeji všem.
Ing. Pavel Kříž
Vážení,
naprosto ve všem souhlasím s předchozími příspěvky. Teprve včera jsem obdržel SMS o nutnosti vyčerpat body do konce března. Jsem v pracovní neschopnosti, takže je to pro mne velmi komplikované. Také vážně uvažuji o změně operátora - pevnou linku jsem zrušil už před časem kvůli nutnosti platit dost vysoký poplatek, přestože téměř nevolám. Snad ještě změníte názor a alespoň prodloužíte dobu pro vybrání benefitu. Jsem velmi zklamán.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze