Nokia startuje kampaň s telefonem 5310 XpressMusic

Společnost Nokia odstartovala 1. února reklamní kampaň (print, outdoor, online) na nový hudební telefon 5310 XpressMusic. Telefon je tenký pouhých 9,9 mm, je vybaven speciálními hudebními tlačítky a 2 GB paměťovou kartou.

Nokia 5310 XpressMusic

Součástí zmiňované kampaně bude čtrnáct citylightů, které budou v Praze a Bratislavě instalovány od 12. února. Jejich prostřednictvím společnost Nokia osloví kolemjdoucí s nabídkou stažení písně od skupiny Simple Plan - When I´m Gone. Tyto citylighty mají za úkol upoutat majitele všech mobilních telefonů, jejichž přístroje jsou vybaveny technologií Bluetooth. Zaujmout by měly nejen vizuálně, ale také tím, že hrají danou píseň a kolemjdoucí si ji mohou zdarma stáhnout do mobilu.

TIP! Recenze Recenze Nokia 5310 XpressMusic: hudební placička

Pro stažení písně stačí mít zapnutý Bluetooth. Server, umístěný v citilightu, automaticky vyhledává aktivní přístroje v blízkém okolí. Po nalezení takového přístroje zašle uživateli přes Bluetooth zprávu o možnosti danou píseň zdarma získat do mobilu. V Praze je možné na citylighty narazit například v Jindřišské a Spálené ulici. Podrobný seznam umístěných citylightů a další informace o probíhající kampani jsou k dispozici na stránkách www.nokia.cz a www.nokia.sk.


Screenshoty ze stránek www.garazmistr.cz

Současně se spuštěním této kampaně pokračuje i hudební projekt www.garazmistr.cz na podporu začínajících kapel. Tento projekt začal minulý rok, a to ve formě soutěže o nejlepší MP3, a tento rok pokračuje ve formě soutěže o nejlepší videoklip.


Screenshoty ze stránek www.nokiaontour.cz

Mezi další aktivity kampaně patří Nokia XpressMusic Tour, která je určena pro retailové partnery Gold a Silver. V České republice se jí do konce března zúčastní celkem 53 partnerů. Tyto akce se konají na veřejných prostranstvích (náměstí, parkoviště, apod.) většinou v krajských městech s návazností na místo prodeje. Návštěvníci se seznámí s produktem např. prostřednictvím hudebních interaktivních stojanů s telefony, dvou velkoplošných obrazovek, různých soutěží a karaoke. Pro partnery jsou připraveny také dárky v podobě kupónů na stahování hudby, hudebního pexesa a dalších reklamních předmětů Nokia. Na akci se mimo jiných podílí také prodejní síť Electro World.

Více informací o retailových aktivitách naleznete na www.nokiaontour.cz.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze