Motorola totiž plánuje propustit 20% svých zaměstnanců, což je přibližně 4000 lidí, třetina z nichž pochází z USA. Výrobce navíc pozavírá rovnou třetinu ze svých 64 poboček po celém světě a koncentruje své zdroje na třech místech – v Kalifornii, Chicagu a Číně. To rozhodně není prvním krokem ke změnám, už ke konci minulého roku Motorola propustila 800 zaměstnanců předtím, než se přesunula pod křídla Googlu.
Podobné změny znamenají přesně danou obchodní strategii a šéf Motoroly, Dennis Woodside, sdělil, jak bude Motorola fungovat v příštích letech. Výrobce prý přestane vyrábět low-endové smartphony pro všemožné cenové kategorie a soustředí se pouze na několik high-endových přístrojů, které budou mít pokročilé funkce, kvalitní fotoaparáty a velké baterie.
Cíl Motoroly a Googlu je tedy jasný. Soustředit veškerou svou pozornost na několik klíčových smartphonů, které díky tomu dosáhnou velkého úspěchu. Velký podíl na tom bude mít rozhodně Google a především operační systém Android, který dost možná nabídne u přístrojů Motoroly něco exkluzivního. Už nyní se ukazuje, že například updaty na nové verze Androidu budou u výrobků Motoroly dříve, než u konkurence. O tom se ale dozvíme později.
Zdroje: fonearena.com
Google je totiž dodavatel a kdyby začal příliš upřednosňovat Motorolu, tak si zadělá na problém, protože ostatní výrobci nejsou nic jiného, než zákazníci.
Každopádně je lepší mít méně výrobků a udělat je pořádně, než vrhnout na trh spoustu nedodělků.