Velkou zásluhu na tom má zajisté skutečnost, že LG dodává displeje pro hodinky Apple Watch. Svůj podíl na úspěchu však mají bezesporu i hodinky se značkou jihokorejského obra – LG G Watch R a LG G Watch R Urbane. Podle průzkumu DisplaySearch činily tržby LG Display za displeje pro chytré hodinky za první čtvrtletí roku 2015 cca 148 milionů dolarů (90,9 % z celkových tržeb trhu). Co se týká podílu z tržeb na trhu, druhé místo si zajistil Samsung s podílem 3,1 %, třetí byla společnost Japan Display (2,4 %) a čtvrtá Futaba (1,8 %).
Co se týká prodaných kusů, LG se povedlo prodat 8 milionů jednotek (podíl na trhu 66,8 %), následováno bylo společností Japan Display (1,4 milionů kusů), Futabou (1,12 milionů kusů) a Sharpem s 900 tisíci prodanými kusy.
Za zmínku nakonec rozhodně stojí i to, že LG a Samsung jsou jedinými společnostmi, které nabízejí plastové OLED displeje pro hodinky, což je velkou konkurenční výhodou. OLED displeje se totiž u chytrých hodinek staly standardem podobným, jakým jsou LCD panely u smartphonů.
Společnost DisplaySearch se také „podívala do budoucnosti“ – v její zprávě se totiž můžete dočíst, že očekává to, že v budoucnu bude Samsung pro LG rovnocenným soupeřem, neboť i on by měl dodávat displeje pro příští generaci Apple Watch.
Zdroje: phonearena.com, slashgear.com, businesskorea.co