Vodafone Zoom: Jak žijí dnešní studenti?

Vodafone Zoom průzkum zjistil, že studenti tráví svůj volný čas nejčastěji na internetu, který je současně i nejdůležitějším zdrojem informací. Nejen to jsme se dozvěděli na konferenci, které jsme se zúčastnili. Podělíme se s Vámi o vše důležité.

Vodafone Zoom: Jak žijí dnešní studenti?

Studenti mají pozitivní vztah převážně k reklamám, které se týkají jejich zájmů (54 %). Vodafone studenti zařadili mezi Top 5 nejoblíbenějších značek a jeho reklamu ohodnotili jako nejzábavnější (41 %).. Naprostá většina studentů (76 %) by měla zájem o SMS zdarma za reklamu (typu Student SMS Grátis).

Až 84 % studentů se k internetu připojuje vícekrát za den. Mezi nejčastější aktivity studentů na internetu patří chatování, seznamování a komunitní weby (téměř 40%). Následuje vyhledávání informací (téměř 30%) a emailová komunikace (10%). Kromě internetu (79 %), jsou pro studenty dalšími zdroji informací televize (7 %) a kamarádi (6 %).

Mobilní telefon je v životě studenta velmi důležitý, téměř 80 % studentů ho má neustále s sebou a 3/4 ho nevypínají ani v noci. Je též důležitým nástrojem komunikace v rámci komunity: více než 3/4 respondentů uvedly, že mobilní telefon mají všichni kamarádi v partě a pouze 17 % mobil na domlouvání akcí a setkání většinou nevyužívá.

Většina studentů (76 %) by měla zájem zasílat SMS zdarma výměnou za reklamu, která by jim chodila do mobilního telefonu. Zájem respondentů o stahování her, vyzvánění a videí by byl výrazně vyšší (74 %), pokud by jim s financováním pomohl příjem reklamního obsahu.

Studenti mají nejvíce v oblibě reklamy na automobily (31 %), telekomunikace (25 %) a multimédia – hudba, film (10 %). Kromě reklamy Vodafonu (41 %), je v poslední době pobavily reklamy na Coca-Colu (12 %) a Ufona (10 %).

Pro více než polovinu studentů (52 %) je při výběru důležitá značka. Jako své nejoblíbenější značky studenti zvolili: Nokii (26 %), Nike (20 %), Coca-Colu (19 %), Sony Ericsson (18 %) a Vodafone (17 %).

Srovnání zákazníků třech českých operátorů

Vodafone zákazníci

Zákazníky Vodafonu zaujala nejvíce možnost získávat SMS zdarma výměnou za reklamu. Značka Vodafone je u nich jednou z nejoblíbenějších.

T-Mobile zákazníci

Zákazníky T-Mobilu by nejvíce zaujala možnost stahováni her, melodií, apod. výměnou za reklamu. Je pro ně nejdůležitější jakou značku věcí mají.

O2 zákazníci

Pro zákazníky O2 je mobilní telefon nejčastěji jejich nejlepším kamarádem. Oproti zákazníkům ostatních operátorů jsou pro ně značky nejméně důležité.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze