Samoobsluha Vodafone už je opět k dispozici

Samoobsluha Vodafone už je opět k dispozici
2
  • Vodafone provedl pravidelnou aktualizaci systémů péče o zákazníky
  • Systémy už jsou opět zcela funkční

Aktualizováno 7. 9. 2019

Vodafone stihl práce na aktualizaci dříve, než předpokládal. Ráno tak na sociálních sítích informoval o tom, že samoobsluha Můj Vodafone opět pracuje tak, jak má.


Původní zpráva z 4. 9. 2019

O víkendu 6. až 8. září Vodafone provede pravidelnou aktualizaci systémů péče o zákazníky. Pro její bezpečný průběh budou od pátku 20:00 do nedělního večera dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů. To se týká Internetové, SMS, Hlasové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone. Během aktualizace Vodafone doporučuje dobíjet prostřednictvím bankomatů, dobíjecích terminálů nebo internetového bankovnictví. Dobití přes jiné kanály nebude možné. S blokací ztracené nebo odcizené SIM karty vám i o víkendu operátor pomůže na Lince péče o zákazníky.


Na běžný provoz sítě, tj. na volání, zprávy nebo připojení k internetu nebude mít aktualizace žádný vliv. Pokud potřebujete provést aktivace či změny služeb, Vodafone doporučuje tak učinit nejpozději v pátek do 18:00.

Stáhnout Můj Vodafone

Google Play (zdarma) App Store (zdarma)