Aktualizováno 7. 9. 2019
Vodafone stihl práce na aktualizaci dříve, než předpokládal. Ráno tak na sociálních sítích informoval o tom, že samoobsluha Můj Vodafone opět pracuje tak, jak má.
Pěkné sobotní dopoledne, aktualizaci systémů jsme dokončili, samoobsluhy Můj Vodafone jsou opět funkční :-) Děkujeme vám za trpělivost.
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) September 7, 2019
Původní zpráva z 4. 9. 2019
O víkendu 6. až 8. září Vodafone provede pravidelnou aktualizaci systémů péče o zákazníky. Pro její bezpečný průběh budou od pátku 20:00 do nedělního večera dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů. To se týká Internetové, SMS, Hlasové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone. Během aktualizace Vodafone doporučuje dobíjet prostřednictvím bankomatů, dobíjecích terminálů nebo internetového bankovnictví. Dobití přes jiné kanály nebude možné. S blokací ztracené nebo odcizené SIM karty vám i o víkendu operátor pomůže na Lince péče o zákazníky.
I naše systémy potřebují čas od času opečovat. Od pátečního do nedělního večera proto nebude dostupná samoobsluha Můj Vodafone. Všechny změny služeb zpracujeme hned v pondělí. Děkujeme za pochopení.
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) September 4, 2019
Více na ???? https://t.co/9ucTKwmugr pic.twitter.com/lcQpvBvDo3
Na běžný provoz sítě, tj. na volání, zprávy nebo připojení k internetu nebude mít aktualizace žádný vliv. Pokud potřebujete provést aktivace či změny služeb, Vodafone doporučuje tak učinit nejpozději v pátek do 18:00.