„Chceme jít s kůží na trh a dát lidem možnost diskutovat s námi o našich produktech, službách nebo reklamě,“ říká Martin Jaroš, ředitel reklamní komunikace Vodafonu ČR, a dodává: „Na blog budou přispívat jak řadoví zaměstnanci Vodafonu, tak členové nejvyššího vedení včetně generálního ředitele Grahama Mahera.“
Blog "Děláme vlny" je členěn do několika sekcí, které se budou postupem času rozšiřovat. V rubrice nazvané Vodafone mohou čtenáři nahlédnout do zákulisí firmy. Návštěvníky přivítá ředitel Grahame Maher, který si pro tuto příležitost připravil speciální video. Na blog budou přibývat stále nové články. V sekci Reklama mají návštěvníci možnost shlédnout reklamy Vodafonu a okomentovat je. Na blogu nebudou chybět ankety a odkazy na webové stránky Vodafonu, vánoční stránky a ČILICHILI. Čtenáři se mohou zapojit do všech diskuzí, komentovat články i videa a přinášet vlastní podněty.
Blog nebude sloužit jako podpora zákaznického servisu. Zákazníci mohou kontaktovat linku Vodafone péče o zákazníky na čísle *077 nebo 800 77 00 77, případně použít Samoobsluhu.
Více informací na www.blog.vodafone.cz.
