Vodafone dělá vlny v komunikaci a spouští firemní blog

Vodafone spustil 15. listopadu blog s názvem Děláme vlny. Chce se tím přiblížit ke svým zákazníkům, kteří dostanou možnost vyjádřit se ke všemu, co je v souvislosti s Vodafonem zajímá. Vodafone je jedna z prvních firem v ČR, která podobné fórum nabízí.

Vodafone dělá vlny v komunikaci a spouští firemní blog

„Chceme jít s kůží na trh a dát lidem možnost diskutovat s námi o našich produktech, službách nebo reklamě,“ říká Martin Jaroš, ředitel reklamní komunikace Vodafonu ČR, a dodává: „Na blog budou přispívat jak řadoví zaměstnanci Vodafonu, tak členové nejvyššího vedení včetně generálního ředitele Grahama Mahera.“

Blog "Děláme vlny" je členěn do několika sekcí, které se budou postupem času rozšiřovat. V rubrice nazvané Vodafone mohou čtenáři nahlédnout do zákulisí firmy. Návštěvníky přivítá ředitel Grahame Maher, který si pro tuto příležitost připravil speciální video. Na blog budou přibývat stále nové články. V sekci Reklama mají návštěvníci možnost shlédnout reklamy Vodafonu a okomentovat je. Na blogu nebudou chybět ankety a odkazy na webové stránky Vodafonu, vánoční stránky a ČILICHILI. Čtenáři se mohou zapojit do všech diskuzí, komentovat články i videa a přinášet vlastní podněty.

Blog nebude sloužit jako podpora zákaznického servisu. Zákazníci mohou kontaktovat linku Vodafone péče o zákazníky na čísle *077 nebo 800 77 00 77, případně použít Samoobsluhu.

Více informací na www.blog.vodafone.cz.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze