Power Hover

Power Hover

Plynulá jízda budoucnosti
8

Skutečné hoverboady jsou možná teprve hudbou budoucnosti, ale prohnat se přes písečné duny bez kontaktu se zemí je možné už dnes. A to předně díky této hře, která staví na hezké grafice, příjemném prostředí a naprosto plynulém ovládání, které koresponduje s houpavým pohybem vznášejícího se prkna. Tak naskočte, dneska to bude jízda.

Jízda na hoverboardu? To už si dnes klidně můžete zkusit. Jenže faktem zůstává, že to s tím filmovým hoverboardem nemá moc společného. Stále se držíte na zemi, jedete na kolečkách a scéně z Návratu do budoucnosti se to nepodobá ani zdaleka. Jednou nás to možná čeká, v což pevně doufám, ale asi si ještě chvíli počkáme. Takže teď nám nezbývá než zapnout nějakou hru, která nám to umožní v plné parádě.

Power Hover – videorecenze

Hlavně ladně

Ať už jedete vodou, pouští nebo letíte vzduchem, jízda na hoverboardu je naprosto ladná. Lehce se vznášíte nad povrchem a drobné nerovnosti vás nemohou nijak ohrozit. To samozřejmě neznamená, že náraz do skály vás potkat nemůže. Může… a věřte, že se to občas stane. Tato hra ale není přehnaně těžká. Prvních pár úrovní si ovšem budete zvykat na ovládání a budete oťukávat jak váš hoverboard reaguje.

Postava se sama nechá unášet dopředu a vy se tak staráte akorát o zatáčení. Nečekejte ale okamžité reakce – vše je plynulé, krouživé a v každém pohybu je cítit určitá váha. Potrvá vám, než si na to zvyknete a zjistíte, kolik síly je třeba k přesně vykrouženému oblouku. V tom je skryto kouzlo celé hry. Ta ladnost a pohodlnost, když se vznášíte přes písečné duny a bezpečně uhýbáte překážkám. Tak nějak si představuji skutečnou jízdu na hoverboardu.

Výzva

Ve hře sbíráte baterie. Proč? Protože někdo vyhodil proud a vy musíte postupně nasbírat energii, abyste městečko zase oživili. Jednotlivé úrovně nejsou přehnaně těžké a není problém ve většině levelech dojet s plným hodnocením. Minimálně vždy víte, že baterie jsou stejně rozmístěné, takže si pokus můžete několikrát zopakovat a trať se naučit. To se vám bude hodit hlavně ve chvíli, kdy zatoužíte po všech vylepšeních.

Vaše postava má omezený počet životů, díky kterým můžete pokračovat v jízdě i po nárazu. Ale tratě nejsou tak dlouhé, aby vás výrazně bolelo opakování celé úrovně. Výzva ovšem přichází na konci každé kapitoly, kde potkáte náhodně generovanou mapu, ve které pro získání hvězd musíte dojet co nejdál. A v tomto případě už tři hvězdy získají jen ti nejšikovnější a nejtrpělivější. Znovuhratelost úrovně se tím však výrazně zvyšuje.

Je to hezké

Jednou z prvních věcí, které si o hře řeknete, bude, že je hezká. A ještě lépe vypadá v pohybu. Plynulé zatáčení a ladné přeskakování překážek vypadá skvěle a v tomto případě dělá půl práce. Oceníte také střídání prostředí, jednou třeba kličkujete mezi kameny, jindy můžete jet po stěně a nechybí ani kličkování mezi obřími příšerami. Hra vsadila na jednoduchý vizuální styl a výsledek je velmi příjemný.

Power Hover

Zdarma si zahrajete na Androidu první kapitolu, ve které snadno zjistíte, jestli vás to bude bavit nebo ne. Hra ovšem není nijak dlouhá, ačkoliv další úrovně jsou slibovány v aktualizaci. Určitě bychom přivítali další úrovně, možná nějaký propracovanější nekonečný mód, další postavy a více prostředí. I tak ovšem hra neztrácí kouzlo a za pořízení rozhodně stojí, protože jde o příjemný zážitek. A tím se to dá asi celé shrnout.

Power Hover není ani vyloženě těžká nebo dlouhá hra, ale perfektně se dá popsat jako moc příjemný zážitek, což v sobě zahrnuje jak hezkou a jednoduchou grafiku, tak i pohodlné ovládání, ladné animace a hezky navržené úrovně. Mohlo by to být delší, možná i trochu těžší, ale to je tak všechno co se hře dá vyloženě vytknout. Stojí tedy za vaši pozornost, minimálně na Androidu, kde si ji vyzkoušíte zdarma.

Stáhnout Power Hover

Google Play (zdarma) App Store

85%