Aktualizováno 4. 8. 2025 12:05
Výpadek sítě O2 se zhruba po 3 hodinách podařilo technikům vyřešit. „Hlasové i datové služby napříč Českou republikou se podařilo pro všechny zákazníky obnovit. Všechny služby by měly již být postupně plně funkční. Příčiny analyzujeme. Všem dotčeným zákazníkům se velmi omlouváme,“ informuje tisková mluvčí O2 Petra Javornická.
Původní informace ze 4. 8. 2025 10:05
Pondělní ráno nemile překvapilo uživatele sítě O2, kteří mají problémy s mobilními službami. Operátor se totiž potýká s plošným výpadkem služeb, který se u různých uživatelů projevuje odlišně. Někomu se telefon nepřipojí do sítě, dalšímu fungují jen hlasové hovory a SMS, případně můžete být přihlášení do sítě, ale nefungují mobilní data.
Redakce mobilenet.cz má potvrzeno, že se jedná o plošný výpadek, který se dotýká i virtuálních operátorů fungujících v síti O2. Jmenovitě jde například o Mobilu od ČEZu. Poměrně masivní výpadek služeb potvrzuje i server Downdetector (viz downdetector.cz), kde hlášení o nefunkčnosti začala naskakovat krátce po deváté hodině ranní.
Operátor v tuto chvíli pracuje na vyřešení prozatím blíže nespecifikovaného problému. „Někteří naši zákazníci se mohou aktuálně setkat se zhoršenou dostupností hlasových a datových služeb napříč Českou republikou. Naši technici začali vše ihned řešit a pracovat na nápravě. Všem dotčeným zákazníkům se velmi omlouváme,“ uvedla tisková mluvčí O2 Petra Javornická.
