Operátor O2 vylepšuje online samoobsluhu Moje O2 a interní systémy péče o zákazníky. V souvislosti s těmito úpravami oznámil, že budou od 3. do 10. října omezeny funkce mobilní aplikace a webové samoobsluhy Moje O2. V rámci plánované odstávky nepůjdou měnit tarify a také nastavovat, vypínat nebo zapínat ostatní služby.
Vylepšujeme pro vás Moje O2, proto od 3. do 10. října poběží internetová samoobsluha jen v omezeném režimu.
— O2 CZ (@O2_CZ) 27. září 2018
Vyřiďte si prosím všechno, co potřebujete, ještě než začne omezení platit. Děkujeme za pochopení.
Podívejte se, jaké novinky chystáme ➡️ https://t.co/xR6lUO7JSU
Na běžný provoz sítě, tedy volání, posílání SMS nebo připojení k internetu nebude mít odstávka žádný vliv. Zákazníkům s jejich požadavky pomohou operátoři na call centrech i konzultanti na všech 144 prodejnách po celé republice.
O2 proto svým zákazníkům doporučuje vyřídit své požadavky v online samoobsluze do úterý 2. října. Uživatele Moje O2 o odstávce operátor zároveň informuje přímo v aplikaci, na webu, prostřednictvím e-mailů a také na sociálních sítích.