Společnost bude používat značku O2 pro všechny produkty jak v pevné tak i mobilní síti. Při veškeré komunikaci bude podpořena i logem mateřské společnosti Telefónica.
Jak vzniklo O2?
O2 je chemická značka kyslíku. Stejně jako je kyslík součástí našeho světa a nezbytnou esencí životů lidí, můžeme ve 21. století jako stejně nepostradatelnou vnímat i roli komunikace. Z tohoto faktu vychází i filozofie společnosti, která chápe komunikaci a také telefon jako přirozenou a nepostradatelnou součást každodenního života člověka. Díky této myšlence je značka O2 velice dobře přijímána, jak ostatně dokazují zkušenosti z jiných zemí.
Hlavními grafickými prvky značky O2 jsou uklidňující přechody modré barvy a především specifická seskupení bublin, které jsou znázorněním již zmiňovaného kyslíku. Všechny tyto grafické prvky, a zejména charakteristické bubliny, se staly symbolem značky O2 a už jen jejich užití samo o sobě bez uvedení vlastního loga tuto značku evokuje.
Nad úkolem, jak znázornit kyslík, si lámala hlavu řada specialistů. Nakonec přišli s prozaickým nápadem vyfotit kyslík ve vodě ve formě bublin. Nejedná se však o bublinky, které známe například z minerálek či sektů, ale o jejich přesně stanovená seskupení. Stručně by se tedy dalo říci, že značka O2 představuje svět plný bublinek a uklidňující modré barvy.
Rebranding, aneb co a kdy se bude měnit
Na přípravě nové značky pracovala celá řada odborníků a pracovních týmů. Změna korporátní identity na O2 se týká celé řady oblastí od tisíců telefonních budek, vozidel, exteriérů i interiérů budov, pracovního oblečení zaměstnanců nebo jejich identifikační karty až například po loga na displejích mobilních telefonů. Přechod bude z tohoto důvodu postupný a bude probíhat v několika vlnách.
nové barvy automobilů O2
Novou značku O2 představí společnost veřejnosti pomocí klasického marketingového mixu, jako jsou tisková a internetová reklama, billboardy nebo televizní spoty. Nebojí se ale ani forem netradičních. Tak například v Praze využije některých tramvajových zastávek k umístění interaktivních ozvučených reklamních ploch. Majitelé mobilních telefonů si z nich budou moct celé září zdarma přes Bluetooth stáhnout skladbu od skupiny Leftfield, kterou Telefónica O2 využívá v TV kampani představující značku O2. V ulicích krajských měst se zase budeme příští týden setkávat s takzvanými O2 anděly, jejichž posláním je kolemjdoucím pomoci či zpříjemnit den malým dárkem.
Všechny prodejny Eurotelu a Českého Telecomu budou pod novou značkou nabízet produkty jak mobilní, tak pevné telefonie, včetně internetu a O2TV, kterou dnes O2 také představil. Kromě toho došlo také k představení dvou nových mobilních tarifů O2 Simple, které jsou založené na stejném principu, jako včera uvedené tarify Nabito od Vodafonu.