Letecká společnost KLM začala pro komunikaci využívat WhatsApp

1
Letecká společnost KLM začala pro komunikaci využívat WhatsApp
  • WhatsApp a aerolinky KLM Royal Dutch Airlines zahájily test nové služby
  • Letecká společnost nabídne zákazníkům možnost komunikace skrze WhatsApp

KLM nabízí letové informace svým zákazníkům prostřednictvím ověřeného obchodního účtu WhatsApp. Ten usnadňuje přístup k informacím, které se díky této službě nachází na jednom místě. Informace jsou dostupné jak z letiště nebo z domu, tak i pokud jste právě na cestě. Mimo jiné mohou zákazníci prostřednictvím služby WhatsApp přímo kontaktovat agenty sociálních médií společnosti KLM, a to prakticky kdykoliv. Služba je k dispozici zákazníkům, kteří si rezervují letenky nebo se přihlásí přes KLM.com a zvolí volbu pro příjem informací přes WhatsApp.

WhatsApp Messenger

„Jsem velmi pyšný, že KLM je první letecká společnost na světě s ověřeným účtem WhatsApp. Toto jedinečné partnerství zdůrazňuje naši pozici průkopníka v letectví. Chceme být tam, kde se nacházejí naši zákazníci a vzhledem k tomu, že se jedná o miliardy uživatelů, musíme mít účet na WhatsApp. S ověřeným účtem nabízíme našim zákazníkům po celém světě spolehlivou cestu k obdržení letových informací a kladení otázek 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Je to další velký krok v naší strategii spolupráce v oblasti sociálních médií," řekl Prezident a CEO společnosti KLM Pieter Elbers

Zprávy jsou zabezpečené tak, aby je mohli číst pouze zákazníci a KLM. Nikdo jiný, ani WhatsApp, k nim nemá přístup. Zákazníci mohou snadno rozpoznat ověřené firmy pomocí oficiální aplikace WhatsApp Business. Vedle kontaktního jména KLM uvidí zeleně zaškrtnutý symbol.

Stáhnout WhatsApp Messenger

Google Play (zdarma) App Store (zdarma)

Zdroj: tisková zpráva