KLM nabízí letové informace svým zákazníkům prostřednictvím ověřeného obchodního účtu WhatsApp. Ten usnadňuje přístup k informacím, které se díky této službě nachází na jednom místě. Informace jsou dostupné jak z letiště nebo z domu, tak i pokud jste právě na cestě. Mimo jiné mohou zákazníci prostřednictvím služby WhatsApp přímo kontaktovat agenty sociálních médií společnosti KLM, a to prakticky kdykoliv. Služba je k dispozici zákazníkům, kteří si rezervují letenky nebo se přihlásí přes KLM.com a zvolí volbu pro příjem informací přes WhatsApp.
„Jsem velmi pyšný, že KLM je první letecká společnost na světě s ověřeným účtem WhatsApp. Toto jedinečné partnerství zdůrazňuje naši pozici průkopníka v letectví. Chceme být tam, kde se nacházejí naši zákazníci a vzhledem k tomu, že se jedná o miliardy uživatelů, musíme mít účet na WhatsApp. S ověřeným účtem nabízíme našim zákazníkům po celém světě spolehlivou cestu k obdržení letových informací a kladení otázek 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Je to další velký krok v naší strategii spolupráce v oblasti sociálních médií," řekl Prezident a CEO společnosti KLM Pieter Elbers
Zprávy jsou zabezpečené tak, aby je mohli číst pouze zákazníci a KLM. Nikdo jiný, ani WhatsApp, k nim nemá přístup. Zákazníci mohou snadno rozpoznat ověřené firmy pomocí oficiální aplikace WhatsApp Business. Vedle kontaktního jména KLM uvidí zeleně zaškrtnutý symbol.
Stáhnout WhatsApp Messenger
Zdroj: tisková zpráva