Kaktus slaví půlkulatiny a zákazníky dnes odmění při dobití 100 % kreditu zdarma

Kaktus slaví půlkulatiny a zákazníky dnes odmění při dobití 100 % kreditu zdarma
Fotografie: Kaktus
  • Kaktus má přes 95 tisíc zákazníků
  • Nejčastěji využívají data (80 %), následují hlasové služby (13 %) a jen 7 % zákazníků posílá SMS
  • Nejvíce oceňují nabídku dat, líbí se jim komunikace a také ceny volání
  • V rámci oslav 5. narozenin dnes při dobití dostane zákazník 100 % kreditu zdarma
  • V rámci dobíjecích akcí byl jen letos rozdán kredit již za více než 14 006 000 korun

Před pěti lety spustila společnost T-Mobile vlastního virtuálního operátora s názvem Kaktus. Kaktus je určen hlavně pro mladé lidi a odlišuje se jednoduchou nabídkou služeb bez závazku, účtováním po vteřinách i možností vlastního výběru čísla a dobíjením malých částek.

Kaktus od zahájení provozu nasbíral už více než 95 tisíc zákazníků a ukazuje, že předplacené karty s atraktivní nabídkou jsou mezi zákazníky stále velmi vyhledávané a oblíbené. „Za posledních dvanáct měsíců vzrostla zákaznická báze o 17 %,“ říká David Milota, segmentový manažer předplacených služeb, a předpovídá, že hranici 100 tisíc Kaktusáků překročí operátor do konce letošního roku. Nejsilněji má Kaktus zastoupeny zákazníky ve věku 18 až 24 let, ti tvoří 36 % zákaznické báze. Podle průzkumu agentury Kantar TNS Kaktusáci nejvíce oceňují nabídku dat (63 %), líbí se jim styl komunikace (58 %) a také ceny volání (52 %).

Polovina zákazníků si pořizuje Kaktus online. Zákazníci mohou vybírat ze čtyř balíčků v rozmezí od 100 do 300 korun, kdy u každého z nich zároveň získávají 50 % extra porci dat navíc pro využití na sociálních sítích Facebook, Instagram, Snapchat a Twitter. Bez balíčků je základní ceník předplacené služby 2,50 korun za minutu hovoru, 1,50 korun za SMS a 1 koruna za MB dat. Provozní data ukazují, že zákazníci nejčastěji využívají data (80 %), která s velkým odstupem následují hlasové služby (13 %) a jen 7 % zákazníků posílá SMS. Nejčastěji si zákazníci dobíjejí online, a to skoro v 70 % případech, ostatní pak využívají platební terminály společnosti Sazka, trafiky a bankomaty.

Kaktus je na trhu výjimečný i tím, že od svého začátku nemá žádnou infolinku a veškerá komunikace probíhá prostřednictvím sociální sítě Facebook. Tým zákaznické péče Kaktusu vyřizuje v průměru 11 300 dotazů za měsíc. 70 % dotazů je podle tiskové zprávy zodpovězeno do 30 minut. Kromě infolinky na Facebooku probíhají také velmi oblíbené dobíjecí akce, kdy Kaktus zákazníkům jen letos rozdal už více než 14 006 000 korun kreditu.

V rámci oslav svých pátých narozenin Kaktus dnes přidává ke každému dobití 100 % kreditu. Dvojnásobek tak získají všichni, kteří si pošlou kredit ve výši od dvou do pěti stovek v čase od 10:00 až 22:00 hodin.

Kde lze dobíjet?

Nejrychlejší dobití je přes Moje služby nebo mobilní aplikaci, kde zaplatíte platební kartou. Dále pak přes bankomaty, internetové bankovnictví, ve značkových prodejnách T–mobile a přes platební terminály společnosti Sazka. Když v bankomatu není na výběr Kaktus, zvolte T–Mobile.

Kolik lze dobít?

  • minimální částka dobití, aby se připočetl bonusový kredit, je 200 Kč
  • převod kreditu z jiného čísla se nepočítá jako dobíjení

K čemu lze bonusový kredit použít?

  • koupit si balíčky, minut, dat, SMS,..
  • datovat, telefonovat, posílat SMS
  • používat služby v roamingu

K čemu bonusový kredit použít nelze?

  • přeposlat ho na jiné číslo
  • koupit si za něj např. jízdenku na MHD, hlasovat, zaplatit si data například na Ulož.to, tzn. používat Premium SMS, SMS platbu, Audiotex nebo M-Platbu

* Jako první čerpáte bonusový kredit, teprve potom normální kredit. Pokud bonusový kredit nevyčerpáte, vyprší za 30 dní.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze