Dle údajů zveřejněných agenturou Strategy Analytics se americký Apple může pochlubit 53% podílem z tržeb v segmentu nositelných zařízení, které se jednoslovně označují jako wearables. Ovládá tak z tohoto pohledu většinu trhu a ostatní konkurenci nechává v dáli. Na druhé pozici je Samsung s pouze 12,8% podílem, který si o příčku polepšil. Na bronzový stupínek odsunul FitBit, který měl v prvním čtvrtletí letošního roku podíl 12,2 %. Za úspěchem Samsungu údajně stojí kladné přijetí nejnovějších chytrých hodinek Gear S3.
Co se týče celkových dodávek za první čtvrtletí roku, opět můžeme na prvním místě spatřit Apple, který drží podíl 16 %. V tomto ohledu mu však na záda dýchá Xiaomi s 15,5 %. Třetí příčku má opět FitBit, jehož podíl činí 12,3 %.
Zdroje: koreaherald.com, gsmarena.com